شهاب زاهدی که در دیدار آخر پرسپولیس مقابل پیکان توانست هر سه گل تیمش برای کسب هر سه امتیاز دیدار برگزار شده در قزوین را به ثمر برساند زیر نظر مربیان تیم پرسپولیس به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد. شهاب زاهدی که امید اول پرسپولیس برای گلزنی به استقلال تاجیکستان در دیدار سه‌شنبه هفته جاری […]

- تمرین ویژه آقای هت‌تریک پرسپولیس برای استقلال!

شهاب زاهدی که در دیدار آخر پرسپولیس مقابل پیکان توانست هر سه گل تیمش برای کسب هر سه امتیاز دیدار برگزار شده در قزوین را به ثمر برساند زیر نظر مربیان تیم پرسپولیس به انجام تمرینات اختصاصی مشغول شد.

شهاب زاهدی که امید اول پرسپولیس برای گلزنی به استقلال تاجیکستان در دیدار سه‌شنبه هفته جاری به شمار می‌رود با شوت زنی از زوایای مختلف به سمت دروازه و زدن ضربه سر روی ارسال‌های بازیکنان پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

ناگفته نماند؛ کادر فنی پرسپولیس با تشریح کامل نقاط ضعف تیم استقلال تاجیکستان برای شهاب زاهدی و محمد عمری دو مهاجم اصلی تیم پرسپولیس برای دیدار مقابل حریف تاجیکستانی بارها و بارها در این فاصله روش‌های باز کردن دروازه این تیم را تمرین کردند.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی