حامد حدادی در آستانه انتقال به اصفهان
حامد حدادی در آستانه انتقال به اصفهان

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در جدیدترین اقدام با حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران به توافق رسیده است. کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به تازگی و در پایان جام جهانی ۲۰۲۳ از دنیای بازی‌های ملی خداحافظی کرده، تصمیم دارد فصل جدید را در لیگ داخلی بازی گند و دیگر با تیم «سیچوان» در لیگ […]

- حامد حدادی در آستانه انتقال به اصفهان

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در جدیدترین اقدام با حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران به توافق رسیده است. کاپیتان سابق تیم ملی ایران که به تازگی و در پایان جام جهانی ۲۰۲۳ از دنیای بازی‌های ملی خداحافظی کرده، تصمیم دارد فصل جدید را در لیگ داخلی بازی گند و دیگر با تیم «سیچوان» در لیگ حرفه‌ای چین قراردادی نبسته است.

ذوب‌آهن اصفهان که روز‌های گذشته با «دوایت بایکس» ستاره سابق تیم‌های تورنتو رپترز، لس‌آنجلس لیکرز، اوکلاهاماسیتی و دیترویت پیستونز به توافق رسیده، اکنون با یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ بسکتبال قاره آسیا توافق کرده تا جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی برای فصل پیش رو باشد.

طبق خبر‌ها و منابع نزدیک به باشگاه، «آلاده امینو» سنتر نیجریه‌ای که سابقه قهرمانی در قاره آفریقا و بازی در لیگ ایران را هم دارد نیز با اصفهانی‌ها به توافق رسیده؛ البته با توجه به توافق حدادی با ذوب‌آهن، باید دید تکلیف این ستاره آفریقایی چه خواهد شد. هدایت تیم ذوب‌آهن اصفهان در فصل جدید ایگ برتر ایران را مهران حاتمی به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

باشگاه خبرنگاران