وحید امیری یکی از کاپیتان های پرسپولیس که این روزها در حال مداوای مصدومیتش است تا بتواند دوباره در جمع سرخ‌ها به میدان برود در اولین برخورد با شهاب زاهدی به هم تیمی جوان خود تبریک گفت. وحید امیری از باز شدن پای شهاب زاهدی به گلزنی آن هم در دیداری که توانسته در آن […]

- تبریک ویژه کاپیتان‌های پرسپولیس به شهاب زاهدی

وحید امیری یکی از کاپیتان های پرسپولیس که این روزها در حال مداوای مصدومیتش است تا بتواند دوباره در جمع سرخ‌ها به میدان برود در اولین برخورد با شهاب زاهدی به هم تیمی جوان خود تبریک گفت.

وحید امیری از باز شدن پای شهاب زاهدی به گلزنی آن هم در دیداری که توانسته در آن هت‌تریک کند ابراز خوشحالی کرده و به شهاب زاهدی گفت که امیدوار است این روند را با همین قدرت ادامه بدهد تا در رقابت‌های آسیایی، لیگ برتر و جام حذفی هم با گلزنی زحمات همه بازیکنان تیم را به ثمربنشاند.

همچنین شهاب زاهدی از بازیکن با سابقه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس تشکر کرده و این حمایت او را قوت قلبی برای ادامه پرقدرت فوتبالش در باشگاه پرسپولیس دانسته است.

ناگفته نماند؛ امید عالیشاه هم از دیگر بازیکنان قدیمی پرسپولیس بود که در این باره با شهاب زاهدی صحبت کرده و به او بابت هت‌تریکش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: از شهریار و آقای هت‌تریک تا شهاب زاهدی/ تجربه شیرین و نایاب چند پرسپولیسی با ۳ گل پیاپی در یک بازی

منبع: خبـر ورزشی