به گزارش زیرنویس به نقل از روابط‌عمومی استانداری لرستان، استاندار لرستان با حضور در جلسه هیأت دولت به تبیین و طرح مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های استان لرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، و سرمایه انسانی پرداخت. در جلسه هیأت دولت که روز یکشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار شد، استاندار […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط‌عمومی استانداری لرستان، استاندار لرستان با حضور در جلسه هیأت دولت به تبیین و طرح مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های استان لرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، و سرمایه انسانی پرداخت.

در جلسه هیأت دولت که روز یکشنبه به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار شد، استاندار لرستان گزارشی در مورد عملکرد استان و راه‌حل‌ها و اقدامات انجام شده در استان و نیز عملکرد استانداری در طول خدمت دولت سیزدهم، به هیئت وزیران ارائه کرد.

استاندار لرستان به تبیین و طرح مسائل و مشکلات و نیازمندی‌های استان لرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، و سرمایه انسانی پرداخت که موردتوجه اعضای هیئت دولت به‌منظور بررسی و توجه و تأمین اعتبارات مکفی برای حل مشکلات قرار گرفت.

زی ویار، مطالبات استان از تأمین اعتبار ویژه برای سدهای استان، مشکلات نهضت ملی مسکن و محدودیت‌های تأمین زمین در استان، تأمین اعتبار لازم به‌منظور شبکه‌های زیرساختی حوزه راه، تکمیل و ارتقا پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب استان و پروژه‌های آماده بهره‌برداری دور اول سفر ریاست‌جمهوری به لرستان را مطرح کرد.

رئیس‌جمهور نیز در این جلسه ضمن دستور صریح برای برخی از طرح‌های لرستان، به رئیس سازمان محیط‌زیست کشور برای موارد زیست‌محیطی برای صدور مجوز ماده ۲۳ در سازمان مدیریت به‌منظور ادامه و تسریع در ساخت سد «معشوره» را صادر، و مقرر شد که اقدامات و پیگیری‌های لازم از جانب استاندار در این زمینه صورت پذیرد.

هیأت وزیران همچنین، ضمن اعلام نظر درباره تعدادی از طرح‌ها و مسائل استان لرستان برای پیگیری و تکمیل و رفع نواقص موضوعات مربوط اعلام آمادگی کردند.

منبع: مـهر