محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس چند شب پیش در مصاحبه بر برنامه شب‌های فوتبالی گفت: باشگاه پرسپولیس به قدری بزرگ است، باید با ماشین‌های خیلی خوبی به آنجا رفت. مدافع پرسپولیس سپس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد بوده است، گفت: نه آن خودرویی که با آن به […]

- کنعانی به خاطر ماشین ۱۰۰میلیارد تومانی از تیم ملی خط می‌خورد؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم پرسپولیس چند شب پیش در مصاحبه بر برنامه شب‌های فوتبالی گفت: باشگاه پرسپولیس به قدری بزرگ است، باید با ماشین‌های خیلی خوبی به آنجا رفت.

مدافع پرسپولیس سپس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قیمت آن خودرو ۱۰۰ میلیارد بوده است، گفت: نه آن خودرویی که با آن به باشگاه رفتم، گذر موقت بود. ولی ارزش یکی از خودروهایم ۱۰۰ میلیارد تومان است.

این اظهار نظر ناراحتی خیلی‌ها را در فضای مجازی به همراه داشت. کامنت‌ها می‌گویند در شرایط بد اقتصادی که خیلی از مردم صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند به رخ کشیدن ثروت رفتار آزار دهنده ای است. این رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان یعنی فخر فروشی که رفتار درستی نیست. 

این رفتار از سوی محمدحسین کنعانی‌زادگان گلایه ی امیر محمد یزدانی یکی از گشتی گیران را به همراه داشت. به باور او وزارت ورزش و جوانان در تخصیص پاداش برای ورزشکاران تبعیض‌آمیز رفتار می‌کند. پژمان درستکار یکی از مربیان به نام کشتی هم در این باره حرف زده و گفته است: تبعیض‌آمیز عمل نکنیم، خواسته‌ام این است. بچه‌های ما برای کسی کیسه ندوخته اند، کشتی گیر برای کسی کیسه ندوخته است. ولی وقتی یک چیزی هست، به یک رشته ای و به یک تیمی که در طول تاریخ موفق تر بوده است و افتخارات بیشتری برای کشورمان به دست می‌آورد، حتما باید نگاه بهتر و بالاتری باشد. عدالت یعنی این.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که سرمربی تیم ملی یعنی امیر قلعه نویی هم از دست این رفتار مدافع تیمش گله‌مند شده است. او پیش از این محمدحسین کنعانی‌زادگان را به خاطر رفتاری که در فیفا کافا در برابر ازبکستان داشت از حضور در اردوی تیم ملی محروم کرد. مدافع تیم پرسپولیس در این بازی بعد از اخراج حاضر نمی‌شد، زمین بازی را ترک کند و دست به رفتاری زد که موجب ناراحتی کادر فنی تیم ملی شد.

خوشحالی عجیب محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از باز کردن دروازه ی تیم قطر که به نظر می‌آمد می‌خواست حرص کی روش در بیارود هم با بازخوردهای منفی در فضای مجازی مواجه شد. سرمربی تیم ملی که به مسائل اخلاقی اهمیت زیادی می‌دهد به نظر به خاطر این مصاحبه با محمدحسین کنعانی‌زادگان صحبت می‌کند و احتمالا به او می‌گوید فخر فروشی رفتار درستی نیست… آیا به خاطر این مصاحبه و تنش‌هایی که محمدحسین کنعانی‌زادگان ایجاد کرده اردوی بعدی تیم ملی را از دست می‌دهد؟ باید منتظر ماند و لیست بعدی تیم ملی را دید.

منبع: خبـر ورزشی