گوستاوو بلانکو هفته‌هاست با استقلال قرارداد بسته اما نمی‌تواند درترکیب تیم آبی به میدان بیاید. به این خاطر که قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و طبیعتا کارت بازی او هم صادر نشده است. علی خطیر برای ثبت قرارداد گوستاوو دو سه بار با بازیکنان صحبت کرده است و از آنها خواسته با […]

- این کار را انجام دهید تا استقلال قوی‌تر شود

گوستاوو بلانکو هفته‌هاست با استقلال قرارداد بسته اما نمی‌تواند درترکیب تیم آبی به میدان بیاید. به این خاطر که قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و طبیعتا کارت بازی او هم صادر نشده است.

علی خطیر برای ثبت قرارداد گوستاوو دو سه بار با بازیکنان صحبت کرده است و از آنها خواسته با کاهش قرارداد خود موجب حضور گوستاوو در لیست شوند. حالا این درخواست از سوی تماشاگران تکرار شده است. کامنت‌های تماشاگران استقلال پای صفحات بازیکنان این تیم نشان می‌دهد، تماشاگران استقلال یک درخواست مهم از بازیکنان این تیم داشته اند؛ قراردادهای خود را کم کنید تا تیم قوی تر شود.

از آنجایی که استقلال با دو مهاجم بازی می‌کند، حضور گوستاوو درترکیب تیم آبی دست جواد نکونام را برای تغییر چینش باز خواهد گذاشت. این بازیکن در لالیگا بازی کرده و گل‌های او در تیم سابقش نشان می‌دهد، در صورت حضور در ترکیب آبی می‌تواند همانند مهرداد محمدی در نقش گلزن حاضر شود.

علی خطیر وعده داده است در این هفته اتفاقات خوبی برای استقلال رخ خواهد داد. از قرار معلوم قرار است بخش دیگری از قراردادهای استقلالی‌ها پرداخت شود و با کاهش قرارداد بازیکنان مجوز بازی گوستاوو هم برای آبی‌ها صادر شود.

منبع: خبـر ورزشی