مدال طلایم را تقدیم مردم عزیز می‌کنم/ با الگوی خودم رقابت کردم
مدال طلایم را تقدیم مردم عزیز می‌کنم/ با الگوی خودم رقابت کردم

امیرحسین علیپور که صبح امروز (دوشنبه، اول آبان) توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را در پرتاب وزنه کسب کند، پس از این افتخارآفرینی، گفت: خدا را شکر امروز توانستم نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم. از کسب این مدال خیلی خوشحالم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. باید تشکر کنم از […]

- مدال طلایم را تقدیم مردم عزیز می‌کنم/ با الگوی خودم رقابت کردم

امیرحسین علیپور که صبح امروز (دوشنبه، اول آبان) توانست اولین مدال طلای کاروان ایران را در پرتاب وزنه کسب کند، پس از این افتخارآفرینی، گفت: خدا را شکر امروز توانستم نخستین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم. از کسب این مدال خیلی خوشحالم. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. باید تشکر کنم از مربیانم بخصوص استاد بهرامی که در این سال‌ها من را حمایت کردند تا بتوانم افتخار آفرینی کنم.

وی با بیان این‌که این مدال را تقدیم مردم عزیز ایران می‌کنم، گفت: بنده با قهرمان پارالمپیک آقای مهدی اولاد که الگوی بنده هستند رقابت داشتم، خدا را شکر می‌کنم که توانستم رکورد خوبی بزنم.

علی‌پور درباره برنامه خود برای مسابقات پیش‌رو، گفت: از این بعد به فکر مسابقات جهانی ژاپن در اردیبهشت سال آینده هستیم و بعد از آن باید به فکر افتخارآفرینی در پارالمپیک پاریس باشیم. امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک ما را تنها نگذارد و با حمایت‌های خود زمینه موفقیت ورزشکاران را مهیا کند.

وی در پایان گفت: باید از زحمات پدر و مادرم، فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک و مربیان تشکر ویژه‌ای بخصوص از آقایان هادی‌زاده و مظلومی داشته باشم که من را حمایت کردند و خوشحالم که امروز توانستم جواب زحمات آن‌ها را بدهم.

اولاد: قدرت جوان‌ها به پیرمرد‌ها می‌چربد/ خوشحالم که مدال طلا در ایران ماند

قهرمان پارالمپیک ایران با این‌که نتوانست مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی را کسب کند، ولی خوشحال است که باز هم مدال طلا به ورزشکار ایرانی رسیده است.

به گزارش ایسنا، همچنین مهدی اولاد که صبح امروز پس از مصدومیت در پرتاب نخست با درد شدیدی از ناحیه قوزک پا روبه‌رو شد و در نهایت به مدال نقره بسنده کرد، گفت: رقابت جذابی بود. همه دیدند که قدرت جوان‌ها به پیرمرد‌ها می‌چربد. به امیرحسین علی‌پور تبریک می‌گویم، من با او بار‌ها رقابت کرده‌ام. او زحمت زیادی کشید، ولی خوشحالم که مدال طلا در کاروان ایران ماند.

اولاد با بیان این‌که دنبال بهانه نیستم، گفت: در پرتاب اول از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدم، ولی جای بهانه نیست. امیدوارم درد پایم بهتر شود و برای پرتاب دیسک دچار مشکل نشوم. الان باید دکتر براتی پایم را معاینه کنند، درد دارم.

قهرمان پارالمپیک با اشاره به این‌که امیداور است در پرتاب دیسک مدال طلا کسب کند، افزود: امروز هم خیلی سعی کردم طلا کسب کنم، ولی پس از برخورد قوزک پایم با لبه تخته تمرکزم را از دست دادم و سعی کردم با تجربه‌ام جبران کنم، ولی با این‌که بالای ۱۴ متر پرتاب داشتم نتوانستم به هدفم برسم، چون درد زیادی داشتم.

باشگاه خبرنگاران