بازی‌های پاراآسیایی| سرمربی فوتبال نابینایان: قطعا روی سکو خواهیم بود
بازی‌های پاراآسیایی| سرمربی فوتبال نابینایان: قطعا روی سکو خواهیم بود

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز دوشنبه به مصاف ژاپن رفت و با وجود موقعیت های پرتعدادی که برای گلزنی داشت برابر حریف به تساوی بدون گل رسید.  جواد فلفلی سرمربی این تیم در پایان دیدار برابر ژاپن گفت: […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین، تیم ملی فوتبال نابینایان ایران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی امروز دوشنبه به مصاف ژاپن رفت و با وجود موقعیت های پرتعدادی که برای گلزنی داشت برابر حریف به تساوی بدون گل رسید. 

جواد فلفلی سرمربی این تیم در پایان دیدار برابر ژاپن گفت: بازی اول در همه تورنمنت ها سخت است و دیدار برابر ژاپن هم سختی های خودش را برای ما داشت اما باید برنده این بازی می شدیم. 

وی با بیان این که یک ماه پیش در انگلیس با ژاپن بازی کرده بودند و با شکست در آن دیدار پیش بینی رقابتی سخت در بازیهای پاراآسیایی را داشتند ادامه داد: با توجه به این که آنالیز خوبی از حریف داشتیم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما بزرگترین مشکل این بود که موقعیت های پرشماری که داشتیم تبدیل به گل نشدند. 

فلفلی با تاکید بر این که باید با دو گل ژاپن را شکست می دادیم در مورد پیش بینی اش از جایگاه تیم ملی و این که مدال طلا را مثل بازیهای اینچئون(۲۰۱۴) کسب خواهند کرد گفت: کار بسیار سختی است. تیم ما در حال پوست اندازی است و جوان شده اما همه تلاشمان را خواهیم کرد که از مدال طلای اینچئون دفاع کنیم اما قطعا روی سکو خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نابینایان ایران علاوه بر تیم ملی ژاپن، از تیم های تایلند و چین را به عنوان رقیبان اصلی شاگردانش برای کسب مدال طلای چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی نام برد.

پایان پیام/





منبع: فارس