به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ۲۸ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۰۸ نواب در حال گشت زنی در محدوده خیابان هاشمی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی عنوان کرد: متهم در همین حین با […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ۲۸ مهر ماه عملیات کلانتری ۱۰۸ نواب در حال گشت زنی در محدوده خیابان هاشمی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی عنوان کرد: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد .

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم یک دستگاه تلفن همراه که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد، گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم ۴۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه دیگر معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا