پرسپولیس از ابتدای فصل در خط حمله مشکل داشت و کمبود بازیکن در این پست کاملا به چشم می‌خورد. جدایی ۴ مهاجم اصلی این تیم در تابستان و جذب دو مهاجم که یکی از آن‌ها (نبیل باهویی) فرصت زیادی برای بازی کردن نداشته، باعث شد تا انتقادها از مدیران پرسپولیس و حتی یحیی گل‌محمدی زیاد […]

- دلیل کم شدن انتقادات از گل‌محمدی/ وقتی پرسپولیسی‌ها دیگر حسرت نمی‌خورند!

پرسپولیس از ابتدای فصل در خط حمله مشکل داشت و کمبود بازیکن در این پست کاملا به چشم می‌خورد. جدایی ۴ مهاجم اصلی این تیم در تابستان و جذب دو مهاجم که یکی از آن‌ها (نبیل باهویی) فرصت زیادی برای بازی کردن نداشته، باعث شد تا انتقادها از مدیران پرسپولیس و حتی یحیی گل‌محمدی زیاد شود. پرسپولیس در جذب مهاجم ناکام بود و در این بین یحیی گل‌محمدی اجازه جدایی مهدی عبدی را هم صادر کرد تا پرسپولیسی‌ها بیشتر از قبل نگران شوند.

فرصت سوزی‌های زاهدی از یکطرف و گلزنی‌های عبدی برای تراکتور از طرف دیگر باعث شد تا انتقاد هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی به اوج خودش برسد. حالا بعد از گذشت چند هفته پای شهاب زاهدی به گلزنی باز شد و این مهاجم در دو بازی متوالی برای پرسپولیس ۴ گل زد. اتفاقی که هم فشار را از روی خود شهاب برداشت و هم انتقادها را از یحیی گل‌محمدی کم کرد. حالا دیگر پرسپولیسی‌ها همسو با سرمربی خودشان هستند و از اینکه عبدی در تیم جدیدش گلزنی می‌کند هم نگرانی ندارند. شهاب نشان داد مهاجم باکیفیتی است و حالا مورد حمایت کامل هواداران پرسپولیس است.

پرسپولیسی‌ها دیگر حسرت جدایی مهاجمانشان را نمی‌خورند ولی منطق فوتبالی می‌گوید این تیم هنوز هم در خط حمله ضعف دارد و نیاز به بازیکن جدید در این تیم کاملا حس می‌شود. به خصوص اینکه یاسین سلمانی هم که به خوبی در ترکیب این تیم جا افتاده بود، در بازی با گل گهر مصدوم شد و فصل برای این بازیکن به پایان رسید. با این حال آنطور که مشخص است پرسپولیس تا نیم فصل با همین نفرات ادامه خواهد و خبری از جذب بازیکن جدید نخواهد بود.

منبع: خبـر ورزشی