محمدی: باعث خجالت و شرم است که بازیکنان پرسپولیس غذا نداشته باشند
محمدی: باعث خجالت و شرم است که بازیکنان پرسپولیس غذا نداشته باشند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد محمدی درمورد برگزاری تورنمنت ۸ جانبه جام تربیت بدنی، اظهار داشت: با توجه به اینکه دنبال این بودیم در هفته تربیت بدنی جامعه هنری و جامعه ورزشی را کنار هم داشته باشیم، مسابقاتی را در مجموعه انقلاب تحت عنوان هفته تربیت بدنی برگزار کردیم. تقریبا شش ۶ تیم از […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، محمد محمدی درمورد برگزاری تورنمنت ۸ جانبه جام تربیت بدنی، اظهار داشت: با توجه به اینکه دنبال این بودیم در هفته تربیت بدنی جامعه هنری و جامعه ورزشی را کنار هم داشته باشیم، مسابقاتی را در مجموعه انقلاب تحت عنوان هفته تربیت بدنی برگزار کردیم. تقریبا شش ۶ تیم از مجموعه شرکت توسعه، یک تیم هنرمندان و یک تیم رسانه در این تورنمنت شرکت کردند و امروز هم فینال با قهرمانی شرکت توسعه مقابل هنرمندان تمام شد. امیدواریم با همین اقدامات جنبه‌های فرهنگی_ ورزشی کار بیشتر شود. این موضوع دغدغه خود من هم است.

وی درمورد دیدار فردا پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان، گفت: پرسپولیس فردا فارغ از رنگ‌ها نماینده ایران است و امیدواریم ۳ امتیاز کامل را کسب کند اما همانگونه که می دانید این تیم شرایط خوبی ندارد. چندین ماه قبل این حرف را زدم که مسائل درآمدزایی باشگاه مشکل دارد. اختلاف‌‌های ایجاد شده بین مدیریت و کادرفنی بیانگر همین موضوع است.

معاون ورزشی سابق باشگاه پرسپولیس درمورد مقصر این اتفاقات در ابتدا با چهره‌ای در هم رفته سکوت کرده و در ادامه گفت:  چه بگویم؟ سال گذشته شرایط بهتر بود‌. مقصر برای من فرقی ندارد. مهم پرسپولیس است و امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که بازیکن و مربی با فکر راحت در زمین کارش را انجام بدهد‌.

محمدی درمورد جانشینی حسین بادامکی به جای خودش در پست معاونت ورزشی پرسپولیس، گفت: به او تبریک می‌گویم. به من زنگ زد و مشورت گرفت اما در نهایت خودش تصمیم گرفت که این پست را قبول کند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا بادامکی می‌تواند از عهده این کار بربیاید، توضیح داد : کار سخت است. ما ورزشکاران و فوتبالیست‌هایی که در پرسپولیس بازی کرده‌ایم، وجهه‌ای نزد هواداران داریم و امیدوارم این وجهه باعث سوء استفاده برخی افراد نشود.

معاون سابق پرسپولیس درمورد اینکه مشکلات باشگاه خیلی زودتر از پیش‌بینی خودش نمایان شد، عنوان کرد: باعث تاسف است. وقتی یک چیز ایراد دارد و خودم از نزدیک این مشکلات را لمس کردم، درست نیست دوستان به آنها زیاد توجه نکنند. کار هم در نهایت به اینجا رسید. باعث خجالت است و شرمم می‌آید اما این روزها را می‌دیدم که تیم به خاطر پول غذا مشکل داشته باشد. 

محمدی درخصوص اینکه تا چه اندازه به یحیی گل‌محمدی حق می‌دهد، گفت: یحیی گل‌محمدی تمام و کمال کارش را به بهترین شکل انجام داده است‌. بیشتر از قهرمانی چیزی نداریم که یک مربی کسب کند‌‌‌. سال گذشته بچه‌ها با جان و دل کارشان را انجام دادند. هرچند باشگاه تعهدات ابتدایی را انجام داده اما آپشن‌هایی در قراردادها بوده است وه وقتی تعهد ایجاد کرده و زیر یک قرارداد را امضا می‌کنیم، ملزم به اجرای آن هستیم.

وی افزود: سال گذشته در عقد قراردادها حضور داشتم و می‌دانم بچه های پرسپولیس به امید اینکه قهرمان شوند و آپشن‌هایشان فعال شود، از پیشنهادات خوب و پول‌های بسیار بزرگ سایر باشگاه‌ها گذشتند. وقتی این آپشن‌ها فعال شده باشگاه مکلف به پرداختش است. 

محمدی درمورد تبعیض موجود بین ورزشکاران سایر رشته‌ها با فوتبال، توضیح داد: خود من مصاحبه کنعانی‌زادگان را ندیدم اما موافق نیستم فرقی بین ورزشکاران بگذارند.

پایان پیام /





منبع: فارس