کاربری به اسم سالار منوی یک طباخی را منتشر کرده که قیمت های گران این منو را نشان میدهد. سالار نوشته: کله‌پاچه یه روزی شبیه دورریز گوسفند محسوب می‌شد و قیمتش به نسبت غذاهای دوره خودش پایین‌تر بود. خیلی وقت‌ها غذای کارگری محسوب میشد چون هم ارزون بود و هم سیری طولانی می‌آورد. الان یه […]

کاربری به اسم سالار منوی یک طباخی را منتشر کرده که قیمت های گران این منو را نشان میدهد. سالار نوشته: کله‌پاچه یه روزی شبیه دورریز گوسفند محسوب می‌شد و قیمتش به نسبت غذاهای دوره خودش پایین‌تر بود. خیلی وقت‌ها غذای کارگری محسوب میشد چون هم ارزون بود و هم سیری طولانی می‌آورد. الان یه جوری شده که باید بری توی طباخی و گشنه بیای بیرون تا “جیبت” پاره نشه. آخه سیرابی ۱۴۰؟!

 کاربری به اسم سالار منوی یک طباخی را منتشر کرده که قیمت های گران این منو را نشان میدهد. سالار نوشته:  کله‌پاچه یه روزی شبیه دورریز گوسفند محسوب می‌شد و قیمتش به نسبت غذاهای دوره خودش پایین‌تر بود. خیلی وقت‌ها غذای کارگری محسوب میشد چون هم ارزون بود و هم سیری طولانی می‌آورد. الان یه جوری شده که باید بری توی طباخی و گشنه بیای بیرون تا “جیبت” پاره نشه. آخه سیرابی ۱۴۰؟!

متن تکان‌دهنده‌ای که درباره این منوی کله‌پاچه منتشر شد

برترین ها

+