به گزارش زیرنویس، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با کالای قاچاق و ممنوعه، مأموران یگان امداد شهرستان سرخه حین گشت‌زنی در محور به یک دستگاه ایسوزوی قرمزرنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. وی از بازرسی بار خودرو خبر داد […]

به گزارش زیرنویس، سیدجلال حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با کالای قاچاق و ممنوعه، مأموران یگان امداد شهرستان سرخه حین گشت‌زنی در محور به یک دستگاه ایسوزوی قرمزرنگ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی از بازرسی بار خودرو خبر داد و گفت: از این خودرو ۶۷۲ کریستال فنجان و لیوان وارداتی، ۴۸۰ عدد سوپ‌خوری، ۷۲ لیوان دم‌نوشی و یک دستگاه آرام‌پز خارجی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

حسینی تصریح کرد: همچنین پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و همراه راننده تحویل مراجع قضائی شده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری داخلی، ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش شاخص‌ها و کشفیات تلاش خواهد کرد.

منبع خبر: رکنـا