به گزارش زیرنویس ؛ رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: انحراف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده نیشابور به مشهد یک فوتی و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت. سبد حمید حسینی روز دوشنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه ظهر امروز در کیلومتر ۱۴ نیشابور به مشهد […]

به گزارش زیرنویس ؛ رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: انحراف یک دستگاه مینی‌بوس در جاده نیشابور به مشهد یک فوتی و ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت.

سبد حمید حسینی روز دوشنبه افزود: این حادثه ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه ظهر امروز در کیلومتر ۱۴ نیشابور به مشهد رخ داده است که مصدومان این حادثه یک مرد و ۲۲ زن بودند و برای امدادرسانی به آنان پنج آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: هشت تن از مصدومان توسط آمبولانس ها و ۱۵ مصدوم دیگر نیز توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

 

منبع خبر: رکنـا