زهرا گونش ، ستاره درخشان تیم ملی والیبال بانوان ترکیه هم با زندگی حرفه ای و هم با زندگی خصوصی اش از زبان ها نمی‌افتد. خبر ازدواج این بازیکن ۲۲ ساله طرفدارانش را خوشحال کرد. زهرا گونش به همراه تیم ملی والیبال ترکیه قهرمان اورپا شد. بیوگرافی زهرا گونش زهرا گونش یک بازیکن والیبال اهل […]

زهرا گونش ، ستاره درخشان تیم ملی والیبال بانوان ترکیه هم با زندگی حرفه ای و هم با زندگی خصوصی اش از زبان ها نمی‌افتد. خبر ازدواج این بازیکن ۲۲ ساله طرفدارانش را خوشحال کرد. زهرا گونش به همراه تیم ملی والیبال ترکیه قهرمان اورپا شد.

زهرا گونش

بیوگرافی زهرا گونش

زهرا گونش یک بازیکن والیبال اهل ترکیه است. او در ۷ ژوئیه ۱۹۹۹ در Kartal، ترکیه به دنیا آمد. این کار خود را با بازی های المپیک سال ۲۰۲۱ آغاز کرد. او تحصیلات خود را در دبیرستان در Kartal به پایان رسانده است. او در پست بلوکر وسط بازی می کند.

این بازیکن ترکیه ای والیبال از کودکی و از دوران مدرسه وارد رشته والیبال شد و تاکنون در تیم های مهمی در لیگ برتر والیبال ترکیه حضور داشته است. دفاع خوب و قدرتی وی باعث شد تا خیلی زود در تیم ملی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان ترکیه بازی کند.

او در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ لیگ والیبال زنان ترکیه، به صورت قرضی به بشیکتاش J.K، پیوست و فصل بعد، دوباره به تیم قبلی یعنی واکیف‌ بانک استانبول بازگشت.

منبع خبر: رکنـا