زوایای جدید از کسر ۷۲ هزار دلار از بودجه پرسپولیس
زوایای جدید از کسر ۷۲ هزار دلار از بودجه پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، روز گذشته باشگاه پرسپولیس سندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سایت کدال منتشر کرد که حکایت از صدور حکم علیه عضو اسبق هیات مدیره این باشگاه دارد. در این خصوص آمده که باشگاه پرسپولیس از عضو اسبق خود که از استرداد دلارهای اخذشده از AFC خودداری کرده، شکایت کرده و این رای به […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، روز گذشته باشگاه پرسپولیس سندی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در سایت کدال منتشر کرد که حکایت از صدور حکم علیه عضو اسبق هیات مدیره این باشگاه دارد. در این خصوص آمده که باشگاه پرسپولیس از عضو اسبق خود که از استرداد دلارهای اخذشده از AFC خودداری کرده، شکایت کرده و این رای به سود باشگاه پرسپولیس مبنی بر رد مال به مبلغ ۷۲ هزار و ۱۰۰ دلار شده است.

این پرونده البته موضوع جدیدی نیست و به اوایل دهه ۹۰ برمی‌گردد که یکی از اعضای اسبق هیات مدیره پرسپولیس بابت ادعای طلبی که از این باشگاه داشته، این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از مطالبات این باشگاه از AFC برداشته است و همان زمان این موضوع با واکنش‌هایی هم روبرو شد، اما با گذشت زمان این پرونده دیگر در صدر اخبار قرار نگرفت. حالا بعد از گذشت چند سال باشگاه پرسپولیس بابت این مبلغ شکایت کرده و چنین حکمی هم به دست آمده است.

از طرف دیگر عضو شناخته‌شده و مطرح هیات مدیره پرسپولیس در آن زمان مدعی بود که این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بابت مطالباتش از این باشگاه برداشته و باید دید که او در واکنش به این رای چه پاسخی خواهد داشت و چه اقداماتی خواهد کرد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌





منبع: فارس