یکی از مسائلی که جواد نکونام در مصاحبه اخیر خود قبل از دیدار با هوادار به آن اشاره کرد، حفظ چمن کمپ مرحوم حجازی بود. سرمربی استقلال در آن مصاحبه نسبت به خراب شدن چمن کمپ اختصاصی تیمش هشدار داد و حالا در شروع مجدد تمرینات او تصمیم گرفته برای آنکه آسیب جدی به چمن این مجموعه […]

- ویروس خرابی چمن به ورزشگاه استقلال رسید/ کوچ تیم نکونام به جنوب غربی تهران

یکی از مسائلی که جواد نکونام در مصاحبه اخیر خود قبل از دیدار با هوادار به آن اشاره کرد، حفظ چمن کمپ مرحوم حجازی بود. سرمربی استقلال در آن مصاحبه نسبت به خراب شدن چمن کمپ اختصاصی تیمش هشدار داد و حالا در شروع مجدد تمرینات او تصمیم گرفته برای آنکه آسیب جدی به چمن این مجموعه نرسد، تمرینات تیمش را به مکان دیگری ببرد.

تمرینات استقلال از روز گذشته بعد از یکروز استراحت از سر گرفته شد و بازیکنان در زمین پژوهشگاه نفت کار خود را جلو بردند.

چمن کمپ حجازی با توجه به رسیدن فصل سرما کمی آسیب دیده و برای بهبودی چمن عملیات مرمت از روز گذشته در این مجموعه آغاز شده است. به همین خاطر شاگردان نکونام تمرینات خود را به پژوهشگاه نفت بردند تا چمن حجازی کمی استراحت کند و بتواند به شرایط خوب خود برگردد.

اصلی ترین مشکل زمین پژوهشگاه کوچک بودن آن است که می تواند در کارهای تاکتیکی جواد نکونام را به دردسر بیندازد. با این حال سرمربی استقلال تیمش را تا روز بازی با آلومینیوم به این زمین برده و شاید فقط تمرین روز قبل از بازی در کمپ  حجازی برگزار شود.

منبع: خبـر ورزشی