سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اواسط مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران و وصول این خبر به کلانتری محل، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی […]

- قتل زن ۴۰ ساله به دست همسرش

سردار علی ولی‌پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: اواسط مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در یک منزل در شمال غرب استان تهران و وصول این خبر به کلانتری محل، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی جسد آثار جراحت در گلو، پهلو و قفسه سینه مشاهده کردند و پس از بررسی صحنه جرم متوجه شدند که اتاق کاملاً بهم ریخته و وسایل منزل تخریب شده بود.

در ادامه، کارآگاهان از نخستین فردی که به منزل مقتول مراجعه کرده بود تحقیقات به عمل آوردند و وی اظهار کرد: مقتول همسر برادرم است و ساعتی پس از وقوع حادثه برادرم نزد من آمد و با این جمله که “همسرم را به قتل رساندم و فرزندانم پیش تو امانت باشند چون قصد دارم فردی را که با همسرم روابط نامشروع داشته را به قتل برسانم و پس از آن خودم را به پلیس معرفی کنم” محل را ترک کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ روز بعد حادثه، قاتل به سراغ مردی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران مراجعه و پس از درگیری با یک نفر وی را به ضرب چاقو مجروح و سپس توسط عوامل پلیس دستگیر و مضروب جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه قاتل در عملیات پلیسی دستگیر و صراحتاً به ارتکاب قتل معترف شد، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به اتهام قتل عمدی به زندان منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

مرگ دلخراش جوان ۲۰ ساله در کارگاه

این نزاع مرگبار عروسی را به عزا تبدیل کرد

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین