به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر گفت: بیست و هفتم مهرماه تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه درحال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران به دو نفر مرد که منازل مسکونی را زاغ زنی می کردند مشکوک و نفرات را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند. وی افزود: […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح این خبر گفت: بیست و هفتم مهرماه تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه درحال گشت زنی در محدوده خیابان بخارایی تهران به دو نفر مرد که منازل مسکونی را زاغ زنی می کردند مشکوک و نفرات را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: متهمان به یک ساختمان سه واحدی که ساکنین حضور نداشتند وارد شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل شده و دستور ایست را صادر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله متواری شدند که ماموران با تجربه بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه ای با استفاده از شیوه های پلیسی و شلیک ۳ تیر هوایی موفق به دستگیری هر ۲ متهم شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: متهمان دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دو عدد هواکش سرقتی کشف و متهمان به ۱۵ فقره سرقت از منازل با همکاری یکدیگر معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا