گوستاوو بلانکو با استقلال قرارداد بسته اما تا زمان صدور کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ نمی‌تواند ترکیب تیم آبی به میدان بیاید به این خاطر که ثبت قرارداد او منوط به کاهش قرارداد از سوی سایر بازیکنان است. گوستاوو بلانکو چه در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید و چه نیاید مبلغ قرارداد خود […]

- می‌خواهم در استقلال بازی کنم/ گوستاوو، دل‌خوش به وعده مدیرعامل!

گوستاوو بلانکو با استقلال قرارداد بسته اما تا زمان صدور کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ نمی‌تواند ترکیب تیم آبی به میدان بیاید به این خاطر که ثبت قرارداد او منوط به کاهش قرارداد از سوی سایر بازیکنان است.

گوستاوو بلانکو چه در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید و چه نیاید مبلغ قرارداد خود را از باشگاه استقلال دریافت می‌کند اما این موضوع برای او راضی‌کننده نیست و در روزهای اخیر بارها و بارها جویای ثبت قراردادش از سوی باشگاه بوده و خطاب به مدیران باشگاه گفت: دوست دارم هر چه سریع‌تر برای استقلال بازی کنم و این برایم راضی‌کننده نیست که مجوز بازی نداشته باشم.

مهاجم آرژانتینی با وعده بازی در ترکیب استقلال در بازی با آلومینیوم اراک حضور باانگیزه‌تری در تمرینات تیم دارد و از این‌که قرار است برای بازی پیش رو مجوز بازی دریافت کند، خوشحال به نظر می‌رسد. این وعده‌ای است که مدیر عامل باشگاه استقلال به او داده!

از آن‌جایی که استقلال این فصل با دو مهاجم بازی می‌کند، گوستاوو بلانکو شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم خواهد داشت.

منبع: خبـر ورزشی