به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی با اعلام اینکه علیرغم پیگیری‌های انجام شده، آلبانی روادید کشتی گیران ایران را برای حضور در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان صادر نکرده است، از این موضوع ابراز نا امیدی عمیق کرد. *متن بیانیه درج شده در سایت […]

- ابراز نا‌امیدی اتحادیه جهانی کشتی از کارشکنی آلبانی در صدور روادید کشتی‌‎گیران ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی با اعلام اینکه علیرغم پیگیری‌های انجام شده، آلبانی روادید کشتی گیران ایران را برای حضور در رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان صادر نکرده است، از این موضوع ابراز نا امیدی عمیق کرد.

*متن بیانیه درج شده در سایت اتحادیه جهانی به شرح زیر است:

اتحادیه جهانی کشتی نا امیدی عمیق خود را از بحران دیپلماتیک ناگهانی آلبانی در مورد رد ویزای کشتی گیران ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال جهان که قرار بود روز‌های ۱ تا ۷ آبان ماه در تیرانا برگزار شود، اعلام می‌کند.

هم فدراسیون کشتی آلبانی و هم اتحادیه جهانی کشتی برای تسهیل صدور روادید لازم برای همه شرکت کننده‌ها از جمله کشتی گیران ایرانی تلاش خستگی ناپذیری داشتند، ولی علیرغم تلاش ها، مسئولان کشور آلبانی حق حضور تیم ایران در این مسابقات را رد کردند.

اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه در کنار همه کشتی گیران می‌ایستد و متعهد است که این ورزش را برای هر کشوری فراگیر می‌کند، در آینده نگاهی عمیق‌تر به این موضوع خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا