قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت: بار مدال‌آوری ورزش در بازی‌های آسیایی و المپیک بر دوش کشتی است و مسئولان نگاه بهتری به این رشته داشته باشند.

 

المپیک پاریس, امین میرزازاده - واکنش میرزازاده به نبرد با لوپز کوبایی در المپیک پاریس

امین میرزازاده در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی در قهرمانی جهان در جمع خبرنگاران در مورد گلایه از پاداش واردات خودرو به فوتبالیست ها بیان کرد: بار مدال‌آوری ورزش در بازی‌های آسیایی و المپیک بر دوش کشتی است، امیدوارم مسئولان نگاه مهربانانه‌تر به کشتی داشته باشند.

میرزازاده در مورد واکنش به صحبت‌های کنعانی‌زادگان مبنی براینکه جامعه ورزش به او منصفانه حمله می‌کردند، تصریح کرد: خیلی وارد این بحث‌ها نمی‌شوم چون همه چیز مشخص است‌. تمام تلاش ما این است با مدال آوری و افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم. از مسئولان هم تقاضا داریم نگاه بهتری به کشتی داشته باشند تا در المپیک کشتی و سایر رشته‌ها بتوانند با مدال‌آوری دل مردم را شاد کنند.

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در مورد بازگشت لوپز کوبایی برای المپیک پاریس گفت: هیچ کاری در دنیا ناشدنی و هیچکس در دنیا شکست ناپذیر نیست. همانطور که در این مدت با کادر فنی و مربیانم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم کایالپ را شکست دهیم، تا المپیک هم می‌توانیم تلاش کنیم تا هر حریفی را شکست دهم و خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم.

میرزازاده در شائبه استفاده از مواد نیروزا توسط کشتی گیران آمریکایی تصریح کرد: علم کشورها در زمینه استفاده از مواد نیروزا خیلی بالاتر رفته و برخی از این مواد استفاده می‌کنند اما اگر مستنداتی داشته باشیم می‌توانیم محکوم کنیم. در هر حال هرچه آدم سالم‌تر کار کند، موفق تر است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا