لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی رئال و آرسنال در شبی که منچستریونایتد برای برد جان داد
لیگ قهرمانان اروپا| پیروزی رئال و آرسنال در شبی که منچستریونایتد برای برد جان داد

به گزارش زیرنویس، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰، ۶ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها، رئال مادرید مقابل براگا به برتری ۲ بر یک رسید و منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر از سد کپنهاگن دانمارک بگذرد. نتایج کامل […]

به گزارش زیرنویس، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰، ۶ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها، رئال مادرید مقابل براگا به برتری ۲ بر یک رسید و منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت با نتیجه یک بر صفر از سد کپنهاگن دانمارک بگذرد.

نتایج کامل به شرح زیر است:

گروه A

منچستریونایتد یک – کپنهاگن دانمارک صفر
گل: هری مگوایر

گالاتاسرای یک – بایرن مونیخ ۳
گل‌ها: کومان، کین و موسیالا برای بایرن / ایکاردی برای گالاتاسرای

در جدول این گروه بایرن مونیخ با ۹ امتیاز صدرنشین است و گالاتاسرای با ۴ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم منچستریونایتد سرانجام به اولین برد خود رسید و ۳ امتیازی شد تا در رده سوم جای گیرد. کپنهاگن دانمارک نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

گروه B

سویا یک – آرسنال ۲
گل‌ها: مارتینلی و ژسوس برای آرسنال/ گودلی برای سویا

لانس فرانسه یک – آیندهوون هلند یک

در جدول این گروه، آرسنال با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لانس با ۵ امتیاز، سویا ۲ امتیاز و آیندهوون ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه C

براگا یک – رئال مادرید ۲
گل‌ها: رودریگو، بلینگام برای رئال / دیالو برای براگا

اونیون برلین صفر – ناپولی یک
گل: راسپادوری

در جدول این گروه، رئال مادرید با ۹ امتیاز صدرنشین است و ناپولی با ۶ امتیاز، براگا با ۳ امتیاز و اونیون برلین با صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

گروه D

بنفیکا صفر – رئال سوسیداد یک
گل:مندز

اینترمیلان ۲ – سالزبورگ اتریش صفر
گل‌ها: الکسیس سانچز و چالهان اوغلو (پنالتی) برای اینتر / گلوخ برای سالزبورگ

در جدول این گروه، رئال سوسیداد با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اینتر ۷ امتیاز، سالزبورگ ۳ امتیاز و بنفیکا صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

امشب دیگر مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که در مهمترین آنها پاریس میزبان میلان است و پورتو در حضور طارمی به مصاف آنتورپ بلژیک می‌رود.

پایان پیام/





منبع: فارس