به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار دهک‌های یک تا ۴ با ضمانت دولت وام می گیرند و مقرر شده است که دولت برای تسهیلات، ضامن این افراد شود. انسیه خزعلی در سفر به شهرستان کلات و دیدار با فرماندار و جمعی از هنرمندان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: زنان سرپرست خانوار دهک‌های یک تا ۴ با ضمانت دولت وام می گیرند و مقرر شده است که دولت برای تسهیلات، ضامن این افراد شود.

انسیه خزعلی در سفر به شهرستان کلات و دیدار با فرماندار و جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی این منطقه و همچنین بازدید از نمایشگاه توانمندسازی‌های زنان روستایی و عشایری، این شهرستان خاطرنشان کرد: در برگشت به تهران پیگیر تمامی مسائلی که امروز از سوی بانوان هنرمند و مسئولان شهرستان در خصوص صنایع‌دستی و مسائل مربوط به روستاها و شهرها مطرح شد خواهم بود.

وی با بیان اینکه اگر در کلات این تعداد روستا و این درصد روستانشین را داریم، نشان دهنده همت و غیرت مردم این سرزمین و منطقه است، اظهار کرد: بانوان نگهدارنده خوبی برای میراث و دستاوردها و آنچه گذشتگان برایشان به یادگار گذاشته‌اند، هستند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری اظهار کرد: بانوان با تغییراتی که در هنرهای دستی داده‌اند، باید آنها را روزآمد کرده تا بتوانند بازارهای جهانی و منطقه را به خود اختصاص دهند.

وی از نواربافی، ابریشم‌بافی و گلیم اقداش به عنوان سه محصول مهم صنایع دستی شهرستان کلات نام برد که امکان به ثبت رساندن آنها در سطح و عرصه جهانی وجود دارد.

خزعلی با بیان اینکه پیگیر ثبت این سه محصول در سطح جهانی خواهیم بود، ادامه داد: متأسفانه در همه کشور به خصوص در بخش عشایر و روستائیان برای گرفتن تسهیلات و همچنین ضامن‌ها با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای زنان سرپرست خانوار دهک‌های یک تا ۴ مقرر شده دولت برای تسهیلات ضامن این افراد شود. همچنین برای سهولت بیشتر کار ضمانت‌های زنجیره‌ای را هم پیگیری خواهیم کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بیان کرد: یکی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های مهم دولت در روستاها و شهرهای کوچک این است که زندگی و امکانات را به گونه‌ای فراهم کند تا نه تنها مهاجرت صورت نگیرد، بلکه شاهد مهاجرت معکوس جوانان باشیم.

وی همچنین افزود: پیگیر دانشگاه‌هایی به صورت مجازی هستیم که بانوان و خانم‌ها در کنار خانواده و فرزندان بتوانند هم تحصیل کنند و هم مسئولیت مهم همسرداری و فرزند پروری را به خوبی انجام دهند.

پنجمین همایش ملی ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توانمندسازی زنان روستایی و عشایری به مدت دو روز با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان کلات برگزار شد.

شهرستان مرزی کلات با وسعت ۳۵۰۳ کیلومتر مربع در فاصله ۱۵۱ کیلومتری از مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

این شهرستان با داشتن ۱۴۳ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان، دارای سه بخش، چهار شهر، ۶ دهستان و ۳۶ هزار و ۲۳۷ نفر جمعیت بر اساس سرشماری نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ است که ترکیب ۷۰ درصد جمعیت روستایی و ۳۰ درصدی شهری را از آن خود کرده است.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدمت رسان همچون شبکه بهداشت کلات، جمعیت این شهرستان افزون بر ۴۳ هزار نفر است.

برای دریافت این وام، روی کلمه وام فوری کلیک کنید یا به سایت www.ghesta.ir مراجعه کنید. اگر پرسشی داشتید، می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ تماس بگیرید. وام بدون ضامن قسطا در قالب یک کارت اعتباری به نام «قسطاکارت» در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کارت، عضو شتاب بوده و همه‌جا معتبر است.

وام بدون ضامن و فوری قسطا، تلاش کرده است تا در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات حوزه وام را به شما عزیزان ارائه دهد. این تلاش در سال جاری، منجر به انتخاب قسطا به عنوان بهترین وام فوری توسط مردم شد. وام بدون ضامن قسطا، بدون محدودیت برای دریافت و با نگاه ویژه به کارگران و کارمندان عزیز و همه شهروندانی که در دوره ملک استیجاری ساکن هستند، در خدمت شماست. در ادامه با فرآیند دریافت وام ودیعه مسکن قسطا آشنا خواهید شد.

با قسطاکارت می‌توانید هر کالا و خدماتی را از تمام فروشگاه‌های سراسر کشور به صورت اقساطی تهیه کنید. قسطا کارت عضو شتاب بوده و همه جا معتبر است و به همین دلیل، محدودیتی در شیوه استفاده از اعتبار دریافتی برای شما وجود ندارد.زیرنویس
واممراحل دریافت وام فوری قسطا

برای دریافت وام بدون ضامن قسطا باید مراحل زیر را طی کنید:

مراجعه به ghesta.ir و ثبت نام وایجاد یک حساب کاربری در سایت قسطا
ثبت سفارش جدید و بارگذاری مدارک
بعد از یک تا سه روز کاری نتیجه اعتبارسنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما می‌رسد
با توجه به نمره اعتباری شما، مشخص می‌شود که برای دریافت وام به چه چیزی نیاز است(چک یا سفته)
سپس با اعلام کارشناسان قسطا، چک یا سفته را ارسال می‌کنید و همزمان قسطا کارت برای شما پست می‌شود

پس از این که قسطاکارت به دست شما برسد می‌توانید نسبت به خرید اقساطی هر کالایی از هر شهر و فروشگاهی اقدام کنید. پس از دریافت قسطا کارت می‌توانید به هر فروشگاهی که دوست داشتید مراجعه کنید و کالای مدنظر خود را بخرید. در واقع شما به صورت نقدی خرید می‌کنید و بعداً اقساط را به قسطا بازپرداخت می‌کنید.

با این روش شما در انتخاب کالا و فروشگاه آزاد هستید. پس می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید، قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنید و یک خرید اقساطی به صرفه داشته باشید.
نحوه بازپرداخت و سود اقساط

بعد از خرید، اقساط را به صورت ۱۲ماهه به قسطا بازپرداخت می‌کنید. برای بازپرداخت اقساط نیازی به مراجعه حضوری نیست و تمام مراحل در سایت قسطا انجام می‌شود. سود اقساط را می‌توانید به صورت کاملاً شفاف و به راحتی در سایت قسطا مشاهده کنید.

خرید اینترنتی اقساطی با وام بدون ضامن قسطا

قسطا کارت هم دقیقاً مثل بقیه کارت‌های بانکی شماست. همان‌طور که با بقیه کارت‌ها می‌توانید از تمام فروشگاه‌ها خرید کنید، با قسطاکارت هم می‌توانید از هر فروشگاهی خرید کنید.

همان‌طور که برای بقیه کارت‌های خود رمز دوم تعریف می‌کنید و به صورت اینترنتی خرید می‌کنید، می‌توانید رمز دوم قسطا کارت را هم فعال کرده و نسبت به خرید اقساطی از تمام فروشگاه‌های آنلاین اقدام کنید.

وام بدون ضامن قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعملهای قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

واموام زنان خانه دار

از آنجا که وام قسطا نیازی به ضامن ندارد، میتواند برای زنان خانه دار گزینه مناسبی باشد. در صورتی که افراد نمره اعتباری خوبی داشته باشند میتوانند فقط با سفته وام زنان خانه دار قسطا را دریافت کنند و در صورتی که نمره اعتباری بالایی نداشته باشند ملزم به ارائه چک هستند. که در این صورت میتوان با مشخصات شخصی که دسته چک دارد ثبت نام کنید و وام را به نام آن شخص بگیرید.

بعد از ثبت نام باید اعتبارسنجی شوید. افرادی که نمره اعتباری بالایی دارند با سفته وام دریافت میکنند و وام با چک شخصی بدون ضامن هم به افرادی که نمره اعتباری پایین‌تری دارند تعلق میگیرد.

توجه کنید که برای دریافت این وام نیازی به ضامن ندارید و کل پروسه دریافت وام فوری قسطا بصورت آنلاین انجام میشود و نیازی به مراجعه حضوری نیست. از همه مهم تر اینکه وام بدون ضامن قسطا هیچ محدودیتی ندارد و شما میتوانید با این وام هر کالایی را از هر فروشگاهی نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

با تشکر از توجه شما. برای ثبت نام این وام، کلمه ” وام قسطا ” را در مرورگر خود سرچ کنید درصورتی که در مراحل ثبت نام وام قسطا دچار مشکل شدید میتوانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۷۳۸۶۰۰۰ سوالات خود را از کارشناسان قسطا بپرسید./ فرارو