کوچک‌زاده: مطمئن باشید رحمتی نساجی را از این وضعیت خارج می‌کند
کوچک‌زاده: مطمئن باشید رحمتی نساجی را از این وضعیت خارج می‌کند

فرهاد کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد نتایج ضعیف اخیر نساجی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم شرایط ما خوب است اما از امروز تمرینات خوبی را برای بازی با سپاهان آغاز کردیم. قطعا بی‌تجربگی و اشتباهات فردی سبب نتایج اخیر ما شده […]

فرهاد کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد نتایج ضعیف اخیر نساجی در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: نمی‌توانیم بگوییم شرایط ما خوب است اما از امروز تمرینات خوبی را برای بازی با سپاهان آغاز کردیم. قطعا بی‌تجربگی و اشتباهات فردی سبب نتایج اخیر ما شده و هرچه جلوتر آمدیم، به دلیل نزدیکی بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ برتر، شرایط برای ما سخت‌تر شد. در بازی‌های مهم، اولین اشتباه آخرین اشتباه است.

وی افزود: تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان حرفه‌ای هستند و تکرار اشتباه بازی با الهلال مقابل نوبهار بازهم به ضرر ما شد. در بازی با حریف ازبکستانی هم نیمه اول عالی بودیم و در شرایطی که با انجام یک بازی خوب، یک بر صفر جلو بودیم در نیمه دوم با یک اشتباه، گرفتار شرایط بدی شدیم و ۱۰ نفره نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. شک نکنید اگر ۱۱ نفره می‌ماندیم، حتی با نتیجه بهتری هم می‌توانستیم برنده باشیم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی درخصوص اینکه در بازی‌ اخیر صابر حردانی که بازیکن باتجربه این تیم محسوب می‌شود با اخراج خود، شرایط سختی را برای نساجی ایجاد کرد، گفت: حردانی بازیکن خیلی خوب ما است و از روی بدشانسی این اشتباه بد را انجام داد اما خودش و سایر بازیکنان از ما ناراحت‌تر هستند‌. آنها نیز شرایط سختی را سپری می‌کنند. با این وجود فوتبال ادامه دارد و نساجی هم در این چند سال بدتر از این شرایط را با حمایت هوادارانش پشت سر گذاشته است. قطعا باز هم از این وضعیت عبور می‌کند.

کوچک زاده درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به مهدی رحمتی، توضیح داد: رحمتی و همکارانش خیلی زحمت می‌کشند و خیلی پای کار هستند. رحمتی مربی جوان و با دانشی است اما باید قبول کنیم نساجی در بحث کادرفنی و بازیکنان تغییرات بسیار زیادی داشته و پروسه تیم‌سازی هم زمان‌بر است. عمده‌ترین دلیل نتایج اخیر هم همین تغییرات است اما اطمینان دارم این تیم جان می‌گیرد و بار دیگر به روزهای خوبش بازمی‌گردد.

وی درمورد شعار هواداران نساجی علیه رحمتی در بازی با آلومینیوم اراک، عنوان کرد: اعتراض هواداران جزئی از فوتبال است. رحمتی این شرایط را در همین تیم آلومینیوم اراک نیز تجربه کرد اما از آن سربلند بیرون آمد و خودش را ثابت کرد‌. اطمینان دارم در نساجی هم این شرایط را بازمی‌گرداند و تیم حتما با جبران نتایج بد، دل هواداران را شاد می‌کند.

سرپرست نساجی درمورد شایعه منتشر شده نسبت به خودداری رحمتی برای تمرین دادن بازیکنانش در تمرین امروز گفت: اصلا اینگونه نیست‌. او به دلیل حضور در یک جلسه دیر به تمرین آمد و دقایقی با لباس شخصی در محل تمرین حضور داشت اما در ادامه با تعویض لباس‌هایش، به وسط زمین آمده و تیم را تمرین داد.

کوچک‌زاده درمورد بازی بعدی نساجی مقابل سپاهان، اظهار داشت: در خوب بودن سپاهان هیچ شکی نیست اما نساجی همیشه بازی‌های خوبی با سپاهان انجام داده و اطمینان داشته باشید این بار هم با ارائه یک بازی خوب، دل هواداران عزیزمان و مردم مازندران را شاد می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت هواداران از نساجی، عنوان کرد: هواداران سرمایه اصلی نساجی هستند که در ایران و آسیا نمونه محسوب می‌شوند‌‌. هرجا می‌رویم همراه ما هستند و افرادی که در ورزشگاه‌ها هم حضور ندارند، با دعای خود پشت ما هستند. جوی که در ورزشگاه وطنی ایجاد کرده و مشتاقانه از تیم حمایت می‌کنند، همیشه نساجی را به جلو می‌برد.

سرپرست نساجی تاکید کرد: دلیل قهرمان شدن ما در جام حذفی و حضور در لیگ قهرمانان نیز همین انرژی مثبت دادن طرفداران است. شرایط فعلی برای همه ما سخت است اما با حمایت هواداران که همیشه پشت ما هستند، از این وضعیت خارج می‌شویم‌. تیم و هواداران نساجی یک خانواده هستند و در هر خانواده برخی مواقع بحث‌هایی پیش می‌آید اما دلیل نمی‌شود برای رسیدن به اهداف خود تلاش نکنیم. طرفداران حق دارند و اگر برخی مواقع به دلیل عصبانیت، احساسی برخورد می‌کنند به دلیل شرایط بازی‌های ما است اما دل هواداران همچنان با نساجی است و دوست دارند شادی را بار دیگر به خانه‌هایشان ببریم.

پایان پیام/





منبع: فارس