رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از بازداشت شروری که موجب ایجاد ناامنی و درگیری در تهرانپارس شده بود، خبر داد.   سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز گذشته و درپی کسب خبری مبنی برشرارت یکی از اوباش معروف تهران دریک واحد صنفی اغذیه فروشی واقع در محله تهرانپارس، بلافاصله […]

 رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از بازداشت شروری که موجب ایجاد ناامنی و درگیری در تهرانپارس شده بود، خبر داد.

 

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ روز گذشته و درپی کسب خبری مبنی برشرارت یکی از اوباش معروف تهران دریک واحد صنفی اغذیه فروشی واقع در محله تهرانپارس، بلافاصله باتوجه با حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت و آنان با حضور در محل و انجام تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی هویت این شرور شدند.

 

وی ادامه داد:‌ در بررسی‌های تکمیلی و پس از رصد اطلاعاتی و با تلاش شبانه‌روزی ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، سرانجام شب گذشته مخفیگاه متهم در شرق تهران واقع در محله تهرانپارس شناسایی شد. هماهنگی لازم با مقام قضایی در راستای دستگیری متهم نیز انجام و مجوزهای لازم اخذ شد.

 

راستی با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری این شرور گفت: در عملیات ضربتی که روز گذشته اجرا شد، متهم به هنگام فرار از مخفیگاه خود دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم همچنین تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

 

به گفته رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران برای متهم که دارای چندین فقره سوءسابقه به اتهام درگیری وشرارت است، پرونده‌ جدیدی تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد.

ایسنا

+