«جواد تاجیک» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری صبح امروز خود که در سالن همایش گلزار شهدا برگزار شد، به رویکردها و اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهشت زهرا(س) در طی یک سال گذشته اشاره و اظهار کرد: بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۴۹ احداث شده و فعالیت خود را آغاز کرده است و […]

- قیمت باورنکردنی قبر در تهران؛ چند نفر در بهشت زهرا دفن هستند؟

«جواد تاجیک» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در نشست خبری صبح امروز خود که در سالن همایش گلزار شهدا برگزار شد، به رویکردها و اقدامات انجام شده از سوی سازمان بهشت زهرا(س) در طی یک سال گذشته اشاره و اظهار کرد: بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۴۹ احداث شده و فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون ۲ میلیون نفر در بهشت زهرا(س) دفن شده‌اند.

تاجیک در ارتباط با قیمت قبور در بهشت زهرا(س) گفت: قیمت قبور در نواحی یک، ۲ و ۳ متفاوت است؛ البته نرخ دریافتی برای فروش قبور بر اساس نرخ مصوب شورای شهر تهران است که هر ساله به تصویب می‌رسد و بهشت زهرا(س) موظف به انجام آن است.

وی گفت: در حال حاضر قیمت دفن در قطعات روز (قطعاتی که در روز فوت، اموات را دفن می‌کنند) برای یک طبقه بدون هزینه و رایگان خواهد بود، اما در صورتی که خانواده متوفی درخواست دو طبقه دیگر را داشته باشند باید برای هر طبقه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: همچنین تمهیداتی انجام شده که خانواده‌ها در یک فاصله زمانی ۳ الی ۴ ماهه، قیمت اشاره شده را به حساب بهشت زهرا(س) واریز کنند.

تاجیک تصریح کرد: در قطعات ناحیه ۳ (قطعات قدیمی، ۱۰ الی ۱۲ ساله)، قیمت ۳ طبقه، ۴۵ میلیون تومان خواهد بود و در ناحیه دو که حدود ۲۴ سال از عمر آن می‌گذرد و اوایل دهه ۸۰ احداث شده قیمت ۳ طبقه، ۷۵ میلیون تومان خواهد بود. در ناحیه یک بهشت زهرا(س) نیز قیمت قبر ۳ طبقه ۱۱۵ میلیون محاسبه خواهد شد.

منبع: خبـرآنلاین