فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری جاعل چک پول در مترو و کشف ۲۰ میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.     سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش کلاهبرداری و جعل اسکناس در ایستگاه‌های مترو موضوع به همه مأموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و […]

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت از دستگیری جاعل چک پول در مترو و کشف ۲۰ میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.

 

دستگیری جاعل چک پول در ایستگاه مترو چیتگر

 

سرهنگ عباس کرمی فرمانده یگان انتظامی مترو تهران اظهار داشت: در پی افزایش کلاهبرداری و جعل اسکناس در ایستگاه‌های مترو موضوع به همه مأموران مستقر در ایستگاه‌های مترو تهران اعلام و گشت زنی‌های هدفمند برای پیشگیری از جاعلان اسکناس افزایش داده شد.

 

وی با بیان اینکه روز بیست و نهم مهر ماه گزارشی شامل کلاهبرداری با چک پول تقلبی به دست مأموران مترو چیتگر رسید، گفت: بلافاصله مأموران در محل حاضر و با استفاده از شگردهای پلیسی متهم را دستگیر کردند.

 

فرمانده یگان انتظامی مترو تهران بیان کرد: در بررسی اولیه از متهم مبلغ ۲۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی کشف و متهم به جرم خود مبنی بر تولید چک پول‌های تقلبی در ایستگاه‌های مترو تهران اعتراف کرد.

 

سرهنگ کرمی در پایان افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم آغاز شد و متهم با اخذ دستور قضایی به مرجع قضایی معرفی شد.

مهر

+