محله جمهوری تهران جزو مناطقی است که به دلیل دسترسی راحت به بیشتر امکانات رفاهی و خدماتی و همینطور در دسترس بودن وسایل حمل‌ونقل عمومی، از گزینه‌های مناسب برای تهیه مسکن است. از این محله به راحتی می‌توان به سایر نقاط شهر رفت و آمد داشت، زیرا امکان استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی در […]

محله جمهوری تهران جزو مناطقی است که به دلیل دسترسی راحت به بیشتر امکانات رفاهی و خدماتی و همینطور در دسترس بودن وسایل حمل‌ونقل عمومی، از گزینه‌های مناسب برای تهیه مسکن است. از این محله به راحتی می‌توان به سایر نقاط شهر رفت و آمد داشت، زیرا امکان استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی در این محله فراهم است.

محله جمهوری این محله در منطقه ۱۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان آزادی، از شرق با خیابان زارع، خیابان گلشن و خیابان دیلمان، از جنوب با خیابان آذربایجان، خیابان انصافی مقدم و خیابان اسکندری جنوبی و از غرب با خیابان توحید و خیابان نواب محدود شده است و با محله‌های.اگر قصد اجاره یک خانه در جمهوری را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

رکود بازار مسکن فراگیر شد/ نه فروشنده هست و نه خریدار

اگر قصد اجاره یک واحد در جمهوری را دارید، یک واحد ۸۸ متری که پارکینگ، انباری، آسانسور دارد و ۳۰ سال از ساخت آن گذشته است را با رهن کامل ۵۰۰ میلیون قیمت‌گذاری شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در جمهوری هستید می‌توانید یک خانه ۶۲ متری که یک اتاق خواب و انباری، پارکینگ دارد را با پول پیش ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰ میلیون تومانی در جمهوری کرایه کنید.

همچنین باز یک واحد دیگری که ۵۲ متری است و یک خوابه و انباری، آسانسور دارد و ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد را با رهن کامل ۴۸۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

همچنین یک واحد دیگری در جمهوری با متراژ ۴۰ متر در حالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۱۵۰ میلیونی و اجاره ۸ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر در جمهوری به دنبال خانه هستید باز یک واحد با متراژ ۹۴ متر که دو اتاق خواب و انباری، آسانسور، پارکینگ دارد را با پول پیش ۳۵۰ میلیون و اجاره ۱۳ میلیونو ۵۰۰ هزار تومانی در جمهوری کرایه کنید.

نرخ اجاره خانه در محله جمهوری تهران / رهن کامل با قیمت مناسب

اگر به دنبال خانه با رهن کامل هستید، باز یک واحد در دهکده المپیک با متراژ ۱۰۸ متر و ۱۲ ساله و دو اتاق خواب، انباری، پارکینگ دارد را با رهن کامل ۱ میلیارد تومان در جمهوری برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

۲۳۳۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین