سجاد گنج زاده  با شکست مقابل فرانسه راهی رده بندی شد
سجاد گنج زاده  با شکست مقابل فرانسه راهی رده بندی شد

سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان بازی را مقابل فرانسه واگذار کرد و به جدول رده بندی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بیست و پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان جهان در شرایطی از ۲ تا ۷ آبان ماه به میزبانی شهر بوداپست کشور مجارستان پیگیری می شود که در این دوره از رقابت‌ها ۱۱۴۹ کاراته کا از ۱۱۳ کشور حضور دارند. در چارچوب این رقابت ها، سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در نخستین مبارزه با نتیجه ۲ بریک نماینده مقدونیه را شکست داد.

در دور دوم نیز موفق شد نماینده چین تایپه را با نتیجه ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. دور سوم گنج زاده به مصاف طارق حمدی از عربستان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر سه تمام شد و گنج زاده با رای داوران برنده این دیدار شد. وی در ادامه در دوم چهارم نماینده کشور اسپانیا را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. گنج زاده در نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر سه بازی را به نماینده فرانسه واگذار کرد و به جدول رده بندی راه یافت.

هدایت تیم ملی کاراته ایران بر عهده سید شهرام هروی است.

لازم به ذکر است که سجاد گنج زاده ماه گذشته در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شد. وی تنها مدال طلای کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده است.

منبع: ایسـنا