به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شامگاه چهارشنبه گفت که ما شاهد حماسه‌سازی دلاورانه مقاومت لبنان در برابر اشغالگران هستیم. وی که با شبکه خبری المنار مصاحبه می‌کرد، گفت: «حزب‌الله در تمامی سطوح نظامی و سیاسی فعالیت دارد و این نبرد، نبرد آن‌ها نیز هست و هدف […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المنار، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شامگاه چهارشنبه گفت که ما شاهد حماسه‌سازی دلاورانه مقاومت لبنان در برابر اشغالگران هستیم.

وی که با شبکه خبری المنار مصاحبه می‌کرد، گفت: «حزب‌الله در تمامی سطوح نظامی و سیاسی فعالیت دارد و این نبرد، نبرد آن‌ها نیز هست و هدف و سرنوشت ما یکی است».

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها منجر به تلفات زیادی در میان غیرنظامیان می‌شود و دشمن اطمینان خاطر دارد که دشمن غربی از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: نبرد و سرنوشت ما در راه قدس یکی است و ما در این جنگ همواره در ارتباط هستیم و تمام دیدارها با حزب‌الله علنی نمی‌شود. ما در روز نخست جنگ با سید دیدار کردیم.

العاروری گفت: اگر دشمن زمینی وارد غزه شود، صفحه جدید و باشکوهی برای مردم ما باز خواهد شد و اشغالگران شکست بی‌سابقه‌ای را متحمل خواهند شد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملاً چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

طبق آخرین امار اعلامی وزارت بهداشت غزه، تجاوزات رژیم صهیونیستی تا کنون منجر به شهادت ۶ هزار و ۵۴۶ نفر ازجمله ۲ هزار و ۷۰۴ کودک شده است.

منبع: مـهر