بازی‌های پاراآسیایی| اولاد: با وجود شکستگی قوزک پا طلا گرفتم
بازی‌های پاراآسیایی| اولاد: با وجود شکستگی قوزک پا طلا گرفتم

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، مهدی اولاد پس از کسب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: خدا را شکر با وجود آسیب و شکستگی قوزک پایم که در پرتاب وزنه ایجاد شد امروز مسابقه دادم. هدف کلی کسب مدال طلا برای کاروان است اما خودم بیشتر برای رکوردشکنی آمده بودم […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از چین، مهدی اولاد پس از کسب مدال طلای پرتاب دیسک بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: خدا را شکر با وجود آسیب و شکستگی قوزک پایم که در پرتاب وزنه ایجاد شد امروز مسابقه دادم. هدف کلی کسب مدال طلا برای کاروان است اما خودم بیشتر برای رکوردشکنی آمده بودم چون اختلافم در آسیا با نفر دوم ۱۰ متر است اما این آسیب متاسفانه از رکوردشکنی جلوگیری کرد.

وی گفت: جا دارد از براتی تشکر کنم که در این سه روز فاصله بین پرتاب وزنه و دیسک بسیار برایم زحمت کشیدند. با مسکن پیش آمدم و توانستم مسابقه را اداره کنم. من فقط سه پرتاب داشتم و با همان قهرمان شدم. از پرتاب سوم به بعد درد شروع شد و نشد که رکوردشکنی اتفاق بیفتد. 

ملی‌پوش پرافتخار ایران در خصوص مسابقات پارالمپیک گفت: ۱۰ ماه تا پارالمپیک زمان داریم اما بین آن مسابقات جهانی ژاپن را داریم. قبل از جهانی پای من باید عمل شود و بعد از دوره نقاهت تمرینات بدنسازی را شروع می‌کنم تا بتوانم در ژاپن شرکت کنم و بعد به پارالمپیک فکر می‌کنم. 

اولاد گفت: قصدم این بود که از همان ابتدا مدالم را به کمیته ملی پارالمپیک و کوه‌پایه‌زاده، براتی و غفوری و کارگری که اینجا هستند و در این مدت کمک می‌کنند تقدیم کنم. آنها تلاش می‌کنند که ورزشکاران خود را به مسابقات برسانند.

پایان پیام/





منبع: فارس