مهدی مهدی پور اولین بازیکنی بود که بعد از ماجرای کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو مدعی شد قراردادش را کم خواهد کرد اما نام وی در بین نفراتی که قراردادشان را با باشگاه استقلال به طور رسمی کم کرده‌اند، دیده نمی‌شود. روزبه چشمی، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، آرمین سهرابیان، پیمان بابایی، ایمان […]

- اولین بازیکن استقلال که مدعی شده بود قراردادش را کم می‌کند اما...

مهدی مهدی پور اولین بازیکنی بود که بعد از ماجرای کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو مدعی شد قراردادش را کم خواهد کرد اما نام وی در بین نفراتی که قراردادشان را با باشگاه استقلال به طور رسمی کم کرده‌اند، دیده نمی‌شود.

روزبه چشمی، ارسلان مطهری، جعفر سلمانی، آرمین سهرابیان، پیمان بابایی، ایمان سلیمی و صالح حردانی نفراتی هستند که با حضور در جلساتی با مدیریت باشگاه، چندین میلیارد تومان از قرارداد خود را کاهش دادند تا به این ترتیب از مبلغ سقف بودجه آبی‌ها خالی شود.

بازیکنانی چون مهدی مهدی پور و آرش رضاوند قراردادهای بالایی با استقلال دارند و کاهش قرارداد این بازیکنان هم می‌تواند به ثبت قرارداد بلانکو و دیگر کسانی که در استقلال قراردادشان ثبت نشده است کمک کند. به نظر می‌رسد در روزهای آتی و بعد از بازی با آلومینیوم اراک این بازیکنان هم با حضور در باشگاه راضی به کاهش قرارداد خود خواهند شد تا قرارداد همه اعضای تیم استقلال ثبت شود.

منبع: خبـر ورزشی