به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، یک گروه از فعالان سایبری مغربی موفق شدند، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرده و شعارهای ضد صهیونیستی و در طرفداری از ملت فلسطین در نوار زیر نویس آن قرار دهند. سایت‌های اسرائیلی هم در طوفان سایبری الاقصی فرو ریختند طوفان سایبری الاقصی نامی است که […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، یک گروه از فعالان سایبری مغربی موفق شدند، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی را هک کرده و شعارهای ضد صهیونیستی و در طرفداری از ملت فلسطین در نوار زیر نویس آن قرار دهند.

سایت‌های اسرائیلی هم در طوفان سایبری الاقصی فرو ریختند

طوفان سایبری الاقصی نامی است که به تدریج در کنار طوفان الاقصی در حال مطرح شدن در صحنه مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از شرکت کلاوفلایر که یک شرکت متخصص در امور اینترنتی است اعلام کرد، حملات سایبری شدیدی علیه سایت‌های اسرائیلی همزمان با عملیات روز ۷ اکتبر مقاومت علیه شهرک‌های پیرامونی نوار غزه صورت گرفته است.

این روزنامه عبری زبان افزود: حملات سایبری سایت‌های مختلفی از جمله سایت‌های خبری و پایگاه‌های اطلاع رسانی نهادهای رسمی را در بر گرفته است.

در ادامه گزارش تاکید شده است، ساعت شش و نیم صبح روز عملیات سایت‌های اسرائیلی مورد حمله شدید سایبری قرار گرفتند، حدود ۱۰۰ هزار مورد اقدام به ورود در ثانیه به این سایت‌ها صورت می‌گرفت و به تدریج در ۴۵ دقیقه اول عملیات این حملات تا یک میلیون اقدام در ثانیه رسید.

به نوشته یدیعوت احرانوت رسیدن به سطح یک میلیون ورود در ثانیه علیه سایت‌های اسرائیلی امری بی سابقه در تقابل‌های سابق با جنبش حماس محسوب می‌شود، زیرا این سایت‌ها آمادگی تعامل با ده‌ها و یا شاید صدها هزار اقدام برای رخنه را در ثانیه داشته باشد اما نه یک میلیون اقدامی که در روزهای اولیه جنگ شاهد آن بودیم.

رسانه عبری زبان به نقل از منابع آگاه خبر داد، اسرائیل از چنین توانمندی حماس در انجام تهاجمی با این سطح و قدرت بی اطلاع بود، همین امر باعث می‌شود تا این احتمال مطرح شو که حماس از کشورهای دیگری برای انجام این مهم کمک گرفته باشد که متهم شماره یک در این رابطه ایران است اما باید اذعان کرد روسیه کشور دیگری است که از توانمندی‌های بالایی در بخش سایبری برخوردار می‌باشد.

در بخش دیگری از گزارش یدیعوت آحرانوت تاکید شده است که حملات سایبری انجام گرفته توسط جنبش حماس اپلیکشن اعلام خطر را هم مورد هدف قررا داد، این اپلیکشن که حوادث امنیتی را هشدار می‌دهد توسط هکرهای طرفدار فلسطین مورد تهاجم قرار گرفت و پیام شلیک بمب هسته‌ای برای تلفن همراه اسرائیلی‌ها ارسال شد، از طریق این اپلیکشن برای تمامی تلفن‌های همراه اسرائیلی‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ارسال شد و حتی اپلیکیشن مشابهی همانند آن هم در فضای مجازی قرار داده شد که بسیاری از شهرک نشیان اقدام به بارگزاری آن کرده و از این طریق تلفن‌های آنها هک شده و اطلاعات آنها به سرقت رفت.

آحارانوت در ادامه تاکید کرد، در سال‌های گذشته گردان‌های الاقصی نشان داد که ساختار متخصص سایبری در اختیار دارد، یکی از سرآمدان آن (شهید مهندس) جمعه الطحله بود که در جنگ سیف القدس (به شهادت رسید)