دیوید داترو فوفانا، بازیکن قرضی چلسی در یونیون برلین، به مدت یک هفته محروم شده است. این مهاجم پس از تعویض در بازی مقابل ناپولی دست دادن با اورس فیشر، سرمربی تیم، را رد کرد. فوفانا از اینکه تیمش در دقیقه ۷۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا ۱-۰ عقب افتاده بود، عصبانی بود. هنگام خروج از […]

- محرومیت سنگین یک بازیکن به جرم دست ندادن با سرمربی!

دیوید داترو فوفانا، بازیکن قرضی چلسی در یونیون برلین، به مدت یک هفته محروم شده است. این مهاجم پس از تعویض در بازی مقابل ناپولی دست دادن با اورس فیشر، سرمربی تیم، را رد کرد.

فوفانا از اینکه تیمش در دقیقه ۷۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا ۱-۰ عقب افتاده بود، عصبانی بود. هنگام خروج از زمین، این جوان ۲۰ ساله حاضر نشد با سرمربی خود دست بدهد.

بر اساس تایید رسانه‌های آلمانی، فوفانا از سوی باشگاهش به مدت یک هفته محروم شده است. این باعث می‌شود که او بازی روز شنبه بوندس‌لیگا مقابل وردربرمن را از دست بدهد.

فوفانا پس از پایان بازی در اینستاگرام بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. او نوشت: “به دنبال رفتارم هنگام خروج از زمین، خواستم از باشگاه، مربی، هم‌تیمی‌هایم و هواداران عذرخواهی کنم. این رفتار عمدی نبود و به هیچ وجه نشان دهنده نگرش من نیست. همه این‌ها در نتیجه باعث ناامیدی ایجاد شد زیرا می‌خواستم برای کمک به تیم جهت کسب یک نتیجه خوب در بازی حضور داشته باشم. ما به کار خود ادامه خواهیم داد و در مسابقات لیگ و در این رقابت بزرگ، قوی‌تر باز خواهیم گشت.”

فوفانا در ژانویه از مولده به چلسی پیوست. این بازیکن قبل از اینکه به صورت قرضی در این فصل جدا شود، ۴ بازی برای آبی‌های لندنی انجام داده بود.

منبع: خبـر ورزشی