به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه پرسپولیس پس از مشاهده تخلفات صورت گرفته از سوی باشگاه رقیب، با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال از باشگاه استقلال شکایت کرد.  در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ، به تخلفات عدیده باشگاه رقیب اشاره و از مراجع انضباطی فدراسیون درخواست شده تا به […]

- شکایت پرسپولیس از باشگاه استقلال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه پرسپولیس پس از مشاهده تخلفات صورت گرفته از سوی باشگاه رقیب، با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال از باشگاه استقلال شکایت کرد. 

در نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ، به تخلفات عدیده باشگاه رقیب اشاره و از مراجع انضباطی فدراسیون درخواست شده تا به موارد متعددی که باشگاه استقلال سقف قرارداد را زیر پا گذاشته رسیدگی شود. 

در این نامه، به مصاحبه‌های متعدد مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که از عدم رعایت سقف قرارداد توسط باشگاه صحبت کرده‌اند، مبالغ عجیب قرارداد چند بازیکن و مربی این تیم، تخلف در مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی این باشگاه و اقرار مدیرعامل باشگاه مبنی بر رد شدن از سقف قرارداد اشاره شده است. 

باشگاه پرسپولیس در جهت احقاق حق تیم و هواداران میلیونی خود این شکایت را رسمی کرده و به طور جدی از مسئولان فدراسیون و مراجع انضباطی می‌خواهد به تخلفات صورت گرفته از سوی این باشگاه رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا