پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است. بعد از شکست مقابل النصر، این تیم مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل گل گهر و پیکان در لیگ برتر به برتری رسید. نتایج خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر درحالی بدست آمد که […]

- جای خالی این ستاره‌ها در پرسپولیس حس نشد!

پرسپولیس در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده است. بعد از شکست مقابل النصر، این تیم مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل گل گهر و پیکان در لیگ برتر به برتری رسید. نتایج خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر درحالی بدست آمد که این تیم چند ستاره خود را به دلیل مصدومیت در بازی‌های اخیر در اختیار نداشته است.

وحید امیری، میلاد سرلک، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مصدومان پرسپولیس در این چند بازی بودند. همچنین مهدی ترابی هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در نیمه دوم بازی مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت. عملکرد سایر بازیکنان پرسپولیس در این چند بازی آنقدر خوب بوده که غیبت ستاره‌های مصدوم این تیم اصلا حس نشد. هرچند این نفرات جزو بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آمدند، ولی تا این لحظه غیبت مصدومان پرسپولیس اصلا حس نشد و سایر نفرات به خوبی جای آن‌ها را پر کردند.

منبع: خبـر ورزشی