مهدی هاشمی‌نسب که پس از حضور جواد نکونام در استقلال، بازگشت پر سر و صدایی به جمع آبی‌ها داشت و قراردادش را پس از هفته‌ها بحث و گمانه‌زنی به ثبت رساند، حالا برای نشستن روی نیمکت این تیم با مشکل مواجه شده است. مدافع سال‌های دور استقلال که حالا در کسوت مربیگری و دستیاری جواد […]

- یاغی مشهور از نیمکت استقلال دور شد/ ناراحتی دوباره در آستانه بازی با آلومینیوم اراک

مهدی هاشمی‌نسب که پس از حضور جواد نکونام در استقلال، بازگشت پر سر و صدایی به جمع آبی‌ها داشت و قراردادش را پس از هفته‌ها بحث و گمانه‌زنی به ثبت رساند، حالا برای نشستن روی نیمکت این تیم با مشکل مواجه شده است.

مدافع سال‌های دور استقلال که حالا در کسوت مربیگری و دستیاری جواد نکونام مشغول به فعالیت است، در دیدار هفته گذشته مقابل هوادار تهران اجازه نشستن روی نیمکت را پیدا نکرد و به سکوها تبعید شد که این شرایط همچنان برای او وجود دارد.

هاشمی نسب هنوز تایید سازمان لیگ را برای نشستن روی نیمکت استقلال در دیدار امروز جمعه مقابل آلومینیوم اراک را به دست نیاورده تا همچنان غایب بزرگ کادر فنی این تیم باشد.

هاشمی نسب گلایه شدیدی در مسابقه گذشته مقابل هوادار از این اتفاق داشت و حالا بدون شک دوباره عدم حضورش روی نیمکت استقلال منجر به ناراحتی دوباره او خواهد شد.

منبع: خبـر ورزشی