به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدیان در دسته ۵۵ -کیلوگرم با مهار وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی به مدال برنز رسید. این نخستین مدال تاریخ پاراوزنه برداری بانوان در بازی‌های پارا آسیایی است. در این دسته “جینپینگ ژیائو” از چین با مهار وزنه ۱۲۷ کیلوگرمی به مدال طلا رسید. “مسلمه نورالدینووا” از ازبکستان با […]

- واکنش توکلی به تاریخ‌سلزی بانوی پاراوزنه‌برداری

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدیان در دسته ۵۵ -کیلوگرم با مهار وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی به مدال برنز رسید. این نخستین مدال تاریخ پاراوزنه برداری بانوان در بازی‌های پارا آسیایی است.

در این دسته “جینپینگ ژیائو” از چین با مهار وزنه ۱۲۷ کیلوگرمی به مدال طلا رسید. “مسلمه نورالدینووا” از ازبکستان با مهار وزنه ۱۰۷ کیلوگرمی نقره گرفت.

حسین توکلی سرمربی تیم پاراوزنه‌برداری در خصوص این تاریخ سازی گفت: ما امروز دو تا مسابقه عجیب و غریب داشتیم. نادر مرادی نتوانست مدالی کسب کند، اما در بانوان خانم محمدیان نخستین مدال تاریخ را کسب کرد. پاراوزنه برداری بانوان سابقه چندان طولانی ندارد و در این یکی – دو سال به طور جدی‌تر به این رشته نگاه شده است.

وی افزود: من به خانم محمدیان و جامعه پاراوزنه‌برداری بانوان که می‌توانند امیدوارانه‌تر به آینده نگاه کنند، تبریک می‌گویم.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا