به گزارش زیرنویس، داریوش تقی‌لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:بامداد امروز (۵ آبان‌ماه) برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو در کیلومتر ۳۰ مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله ۲ آمبولانس از پایگاه‌های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شد. این مسئول ادامه داد: این حادثه ۱۳ […]

به گزارش زیرنویس، داریوش تقی‌لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:بامداد امروز (۵ آبان‌ماه) برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودرو در کیلومتر ۳۰ مسیر شمالی آزادراه زنجان به قزوین گزارش شد که بلافاصله ۲ آمبولانس از پایگاه‌های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شد.

این مسئول ادامه داد: این حادثه ۱۳ مصدوم به دنبال داشت که پنج نفر توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند و هشت نفر که ترومای جزئی داشتند از اعزام خودداری کردند.

وی با بیان این که شب گذشته نیز تصادف ۲ دستگاه پراید با زانتیا در محل تقاطع برق زنجان گزارش شد، گفت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که یک آمبولانس برای جابه‌جایی مصدومان به محل اعزام شد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

 

منبع خبر: رکنـا