پس از محرومیت ۱۰ ماهه ساندرو تونالی به دلیل شرط‌بندی، نیوکاسل به دنبال روبن نوس برای جایگزینی او رفته است. تونالی ۲۳ ساله اعتراف کرد که هنگام بازی برای برشا و میلان شرط‌بندی کرده است. ادی هاو برای پنجره ژانویه هم هافبک الهلال «روبن نوس» را در نظر دارد و هم کالوین فیلیپس از منچسترسیتی. […]

- جانشین ستاره دوپینگی از عربستان می‌آید؟

پس از محرومیت ۱۰ ماهه ساندرو تونالی به دلیل شرط‌بندی، نیوکاسل به دنبال روبن نوس برای جایگزینی او رفته است. تونالی ۲۳ ساله اعتراف کرد که هنگام بازی برای برشا و میلان شرط‌بندی کرده است.

ادی هاو برای پنجره ژانویه هم هافبک الهلال «روبن نوس» را در نظر دارد و هم کالوین فیلیپس از منچسترسیتی. نوس ۲۶ ساله در تابستان از وولوز به تیم عربستان سعودی پیوست. اما الهلال مانند نیوکاسل متعلق به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان است و تیم ادی هاو در پی از دست دادن ستاره تابستانی ۵۵ میلیون پوندی خود انتقال قرضی از عربستان را بررسی می‌کند. و با توجه به اینکه تونالی نمی‌تواند تا اواخر آگوست به میادین برگردد، آنها می‌توانند بخش از دستمزد او را کاهش دهند.

این ملی‌پوش ایتالیایی با سه سال محرومیت مواجه بود اما به دلیل اعتراف به گناه و همکاری با تحقیقات اتحادیه فوتبال ایتالیا، محرومیتش کاهش یافت. همچنین با توجه به اینکه میلان این هافبک را تنها چهار ماه قبل از افشای رسوایی شرط‌بندی ایتالیا فروخت، نیوکاسل گزینه‌های قانونی خود را بررسی می‌کند. با این حال، با فعالیت وکلای تونالی، این بازیکن می‌تواند با تیم اصلی هاو تمرین کند و در بازی‌های دوستانه پشت درهای بسته در دوران محرومیتش شرکت کند.

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، گفت که تونالی در کمک به مقامات بسیار فراتر از حد انتظار عمل کرده است. او علاوه بر جریمه ۱۷۰۰۰ پوندی، ۱۶ حضور عمومی در باشگاه‌های آماتور و خیریه‌هایی خواهد داشت که با اعتیاد به قمار سروکار دارند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی