محمد محمدی بخش درباره تمهیدات انتقال زائرانی که به دلیل بسته شدن ناگهانی فرودگاه نجف، در عراق مانده‌اند، گفت: به دلیل فرونشست باند فرودگاه نجف، این فرودگاه از بامداد امروز به مدت ۳ روز تعطیل شده است تا عملیات کارگاهی انجام شود. وی درباره تکلیف زائرانی که بلیت بازگشت آنها امروز( جمعه) بود، توضیح داد:شرکت‌های […]

- فوری؛ پروازهای فرودگاه نجف لغو شد/ پروازهای جایگزین از کجا انجام می‌شود؟

محمد محمدی بخش درباره تمهیدات انتقال زائرانی که به دلیل بسته شدن ناگهانی فرودگاه نجف، در عراق مانده‌اند، گفت: به دلیل فرونشست باند فرودگاه نجف، این فرودگاه از بامداد امروز به مدت ۳ روز تعطیل شده است تا عملیات کارگاهی انجام شود.

وی درباره تکلیف زائرانی که بلیت بازگشت آنها امروز( جمعه) بود، توضیح داد:شرکت‌های هواپیمایی در این جور مواقع مسافران را به نزدیکترین فرودگاه هدایت می‌کنند تا پروازها را با تغییر مسیر انجام دهند. به شرکت‌های هواپیمایی توصیه شده است با توجه به شرایط عراق، فرودگاه بغداد را برای جایگزینی پروازها انتخاب کنند.

رییس سازمان هواپیمایی گفت: شرکت‌های هواپیمایی موظف به اطلاع رسانی درباره چگونگی بازگشت زایران هستند تا از سرگردانی مسافران جلوگیری شود.

به گفته محمدی بخش مجوز تغییر مسیر پروازها از نجف به بغداد با هماهنگی سازمان هواپیمایی عراق انجام می‌شود و در عین حال از صبح امروز در تلاش هستیم تا پروازها از نجف به بغداد منتقل شود.

وی توضیح داد: اگر بین شرکت‌های هواپیمایی و مسافران همکاری مناسبی باشد
و مردم حتما با مدیران کاروان و ایستگاههای پروازی و ایرلاین‌هایی که بلیت را خریداری کردند تماس بگیرند و بدون هماهنگی به فرودگاه جایگزین حرکت نکنند، می‌توانیم با نظم بهتری زایران را به کشور بازگردانیم.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین