ماه گذشته اپل واچ اولترا ۲، یک سال پس از نسخه قبلی خود، معرفی شد. با در نظر داشتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت که اپل واچ اولترا ۳ نیز سال آینده همراه با آیفون ۱۶ معرفی شود اما اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که این موضوع را رد می‌کند. مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف محصولات […]

ماه گذشته اپل واچ اولترا ۲، یک سال پس از نسخه قبلی خود، معرفی شد. با در نظر داشتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت که اپل واچ اولترا ۳ نیز سال آینده همراه با آیفون ۱۶ معرفی شود اما اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که این موضوع را رد می‌کند.

مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف محصولات اپل در پست جدیدی می‌گوید که این شرکت هنوز کار روی اپل واچ اولترا بعدی را آغاز نکرده است و این نشانه بدی محسوب می‌شود. کو در پست خود توضیح می‌دهد که چون چرخه توسعه این دستگاه‌ها طولانی است، این امر «غیرعادی» به نظر می‌رسد.

به گفته کو، اگر اپل توسعه اولترا ۳ را تا ماه دسامبر آغاز نکند، احتمالاً در سال ۲۰۲۴ شاهد یک اپل واچ اولترا جدید نخواهیم بود.

دلایل احتمالی عدم توسعه اپل واچ اولترا ۳

یک خبر ناامیدگکننده برای طرفداران اپل!

تحلیلگر اپل در پست خود حدس می‌زند که دلیل شروع نشدن توسعه اپل واچ اولترا ۳ می‌تواند نیاز این شرکت به زمان بیشتر برای توسعه «ویژگی‌های نوآورانه مدیریت سلامت»، اطمینان از «قابلیت ساخت ویژگی‌های جدید» و برطرف‌کردن مسائل مربوط به تولید پنل‌های میکرو LED باشد.

با وجود عدم عرضه اولترا ۳ در سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود تا عرضه سری اولترا در سال آینده نسبت به امسال حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند و مجموع عرضه دستگاه‌های اپل واچ نیز در سال آینده حدود ۱۰ درصد و چیزی به اندازه حدود ۳۵ میلیون واحد، نسبت به امسال کاهش خواهد یافت.

هرچند منبع قابل اعتمادی این گزارش را منتشر کرده است اما تمام موارد اشاره‌شده حدس و گمان هستند. همانطور که گفتیم، اپل هنوز یک ماه یا بیشتر فرصت دارد تا توسعه نسل بعدی ساعت هوشمند اولترا را آغاز کند و بتواند آن را در زمان معمول از سال آینده معرفی کند. بنابراین هنوز نمی‌توان به‌طور دقیق به عدم عرضه اپل واچ اولترا ۳ در سال آینده اشاره کرد.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین