سعید مهری هافبک آذری تیم استقلال که گفته می‌شود با رقم ۱۶۰ میلیون تومان با استقلالی‌ها قرارداد بسته است در طول روزهای گذشته پس از دیدار مقابل هوادار به شدت از سوی طرفداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفت. گفته می شد که قرار بود این بازیکن در ترکیب اصلی مقابل آلومینیوم اراک هم بازی نکند […]

- حمله هواداران استقلال به بازیکن محبوب ساپینتو مؤثر بود!

سعید مهری هافبک آذری تیم استقلال که گفته می‌شود با رقم ۱۶۰ میلیون تومان با استقلالی‌ها قرارداد بسته است در طول روزهای گذشته پس از دیدار مقابل هوادار به شدت از سوی طرفداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفت.

گفته می شد که قرار بود این بازیکن در ترکیب اصلی مقابل آلومینیوم اراک هم بازی نکند اما جواد نکونام بنا به دلایلی که عنوان نشده از اعتمادش به سعید مهری خبر داده و با هدف روحیه دادن به این بازیکن او را از ابتدا مقابل آلومینیوم اراک به میدان فرستاد که اتفاقا جواب هم گرفت.

پاس گل سعید مهری در دقیقه ۳۷ برای آرمان رمضانی موجب شد تا استقلال در نیمه اول با نتیجه پیروزی به رختکن برود و فشارها تا حد زیادی از روی سعید مهری برداشته شود. بازیکنی که به زعم طرفداران پرسپولیس قرارداد واقعی اش ۱۶۰ میلیون تومان نیست و این رقم به خاطر مسایل مربوط به رعایت سقف قرارداد به این شکل عنوان شده است.

ناگفته نماند؛ سعید مهری تا پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک تنها در دو دیدار از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت و مجموعاً در سه بازی مقابل استقلال خوزستان (۱۲ دقیقه)، مس رفسنجان (۷۱ دقیقه) و هوادار (۵۴ دقیقه) در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته بود.

یادآور می شود؛ این بازیکن فصل گذشته (به ویژه در نیم فصل دوم) جزو نفرات مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو بود که در ۲۷ دیدار به مدت ۱۶۴۶ دقیقه برای استقلال بازی کرد و در دیدار مقابل هوادار نیز یکی از شش گل تیم استقلال را زد.

منبع: خبـر ورزشی