استقلال نیمه اول برتری نسبی داشت و با گل آرمان رمضانی برنده به رختکن رفت. در صحنه گل، پرش رمضانی خیلی خوب بود ولی اشتباه گلر آلومینیوم در خروج از دروازه را هم نباید نادیده گرفت. استقلالی‌ها اول بازی اعتقاد به یک پنالتی هم داشتند که به هر حال در این مورد کارشناسان نظر می‌دهند […]

- ششمین برد فصل استقلال چطور رقم خورد؟

استقلال نیمه اول برتری نسبی داشت و با گل آرمان رمضانی برنده به رختکن رفت. در صحنه گل، پرش رمضانی خیلی خوب بود ولی اشتباه گلر آلومینیوم در خروج از دروازه را هم نباید نادیده گرفت. استقلالی‌ها اول بازی اعتقاد به یک پنالتی هم داشتند که به هر حال در این مورد کارشناسان نظر می‌دهند اما شاگردان نکونام برخلاف بازی با هوادار که خیلی بد شروع کردند و ۲ گل خوردند، در این نیمه موقعیتی به حرف اراکی ندادند. نکونام قید زبیر نیک‌نفس که مصدوم هم شده و جعفر سلمانی را زد و به جای آنها به مهدی‌پور و جلالی بازی داد. جلالی هنوز نتوانسته همانی باشد که انتظار می‌رود اما مهدی‌پور بد کار نکرد. در خط حمله هم آرمان رمضانی به ارسلان مطهری ترجیح داده شده بود که تصمیم درستی بود و جواب داد. 
استقلال نیمه دوم بالاخره از گوستاوو بلانکو رونمایی کرد. در یک صحنه مهرداد محمدی می‌خواست کاری کند که بلانکو پایش به گل باز شود اما فرصت عالی آبی‌ها را سوزاند. با حضور مهاجم آرژانتینی که مشخص است فوتبالیست خوبی است، استقلال روی هوا خطرناک‌تر هم شد. بعد از مصدومیت مهدی‌پور، حامدی‌فر جانشین او شد و حالا با توجه به مصدومیت نیک‌نفس، اگر مصدومیت مهدی‌پور هم جدی باشد، استقلال در پست هافبک دفاعی با مشکلات زیادی مواجه می‌شود و شاید نکونام مجبور شود دوباره چشمی را جلوتر ببرد.
استقلال بعد از درگیری و اخراج مرادمند تلاش کرد بازی را اداره کند و البته نیم‌نگاهی به ضدحملات داشت. آلومینیوم هم البته بد بازی نمی‌کرد اما گلزن نداشت و تا حدی هم تحت تأثیر جو ورزشگاه بود. دیروز هواداران استقلال کمک زیادی به تیم‌شان کردند و دیدیم که اشتباهات مردان دفاعی این تیم به مراتب کمتر از بازی با هوادار بود و آبی‌ها توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و ششمین پیروزی فصل را هم کسب کنند. استقلال البته در آخرین دقایق خوش‌شانس هم بود که توپ بازیکن آلومینیوم به تیر دروازه خورد.

منبع: خبـر ورزشی