به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علی اکبرغریب شاهی» پس از قهرمانی در دسته منفی ۱۰۷ کیلوگرم پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: در این چند روز جو سنگینی در پاراوزنه‌برداری وجود داشت و نتوانسته بودیم طلا کسب کنیم. استرس کسب مدال طلا را داشتم و به دنبال گرفتن آن بودم. وی افزود: بدنم […]

غریب‌شاهی: استرس کسب مدال طلا را داشتم/ می‌خواستم رکورد جهانی‌ام را ارتقا دهم، اما نشد
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «علی اکبرغریب شاهی» پس از قهرمانی در دسته منفی ۱۰۷ کیلوگرم پاراوزنه‌برداری بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، اظهار داشت: در این چند روز جو سنگینی در پاراوزنه‌برداری وجود داشت و نتوانسته بودیم طلا کسب کنیم. استرس کسب مدال طلا را داشتم و به دنبال گرفتن آن بودم.

وی افزود: بدنم خیلی آماده نبود. ۲ هفته پیش مریض شدم و به لحاظ بدنی آماده نبودم. اما خدا کمک کرد و توانستم به مدال طلا برسم.

پاراوزنه بردار طلایی ایران در پاسخ به این سوال که وقتی در زدن وزنه در حرکت دوم ناکام شد، نگران نشد؟ گفت: نزدن وزنه دوم من را نگران کرد. در این یک ماه اصلا وزنه ۲۵۵ کیلوگرم را نزده بودم. به عشق مردم می‌خواستم رکورد جهان که در اختیار خودم بود را بزنم، اما نشد. قول می‌دهم در پارالمپیک پاریس جبران کنم و رکورد جهان را بزنم.

همچنین سامان رضی پس از کسب مدال برنز دسته منفی ۱۰۷ کیلوگرم اظهار داشت: رقابت حساسی داشتیم. سطح مسابقات خیلی بالا بود و با همین تعداد از حریفان در مسابقات جهانی هم رقابت داریم.

وی ادامه داد: خدا را شکر امروز توانستیم روسفید شویم و دل مردم را شاد کنیم.

رضی خاطرنشان کرد: من یک آسیب دیدگی بدی داشتم، اما پله به پله بهتر می‌شوم. برای المپیک هم برنامه دارم ودر آینده نزدیک بهتر از این هم کار خواهم کرد

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا