به گزارش زیرنویس، سید حسین طباطایی، مدیر روابط عمومی اورژانس یزد در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شامگاه دیروز جمعه پنجم آبان ماه، گزارش رخداد یک حادثه تصادف در محور مواصلاتی روستای ملاباشی به دهنو، به مرکز پیام اورژانس استان گزارش و اطلاعات دریافتی اولیه از محل حادثه حاکی از کشته و مصدوم شدن پنج […]

به گزارش زیرنویس، سید حسین طباطایی، مدیر روابط عمومی اورژانس یزد در خصوص جزئیات این حادثه گفت: شامگاه دیروز جمعه پنجم آبان ماه، گزارش رخداد یک حادثه تصادف در محور مواصلاتی روستای ملاباشی به دهنو، به مرکز پیام اورژانس استان گزارش و اطلاعات دریافتی اولیه از محل حادثه حاکی از کشته و مصدوم شدن پنج نفر داشت.

وی افزود: با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومین، بلافاصله سه کد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد، که متاسفانه این حادثه یک فوتی در صحنه (قبل از رسیدن نیروهای امدادی) و چهار مصدوم در پی داشته است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: تمام مصدومین این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شدند و وضعیت اولیه هر چهار مصدوم وخیم گزارش شده است.

وی گفت: محدوده سنی مصدومین حادثه مذکور ۱۵ تا ۲۱ سال، و راکب و سرنشینان هر دو موتورسیکلت همگی مذکر و از اتباع بودند.

طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد: در پنج روز ابتدایی آبان ماه ۱۴۰۲ ؛  امدادرسانی به ۲۷۴ ماموریت حادثه ترافیکی با ۳۴۴ مصدوم توسط عوامل امدادی اورژانس در استان صورت گرفته است.

منبع خبر: رکنـا