محمد حسین مرادمند با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۳ بازی مقابل آلومینیوم اراک از زمین مسابقه اخراج شد. این اولین کارت قرمز مرادمند در طول ۴ فصل حضورش در تیم استقلال بود که برای این بازیکن رقم خورد. مرادمند که از ابتدای لیگ برتر بیستم به استقلال پیوسته تاکنون در مجموع این سال‌ها […]

- آماری جالب درباره کارت قرمزهای مرادمند؛ مدافع استقلال بعد از ۲۰۹۶ روز اخراج شد/ این چندمین کارت قرمز استقلال محمدحسین بود؟

محمد حسین مرادمند با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۳ بازی مقابل آلومینیوم اراک از زمین مسابقه اخراج شد. این اولین کارت قرمز مرادمند در طول ۴ فصل حضورش در تیم استقلال بود که برای این بازیکن رقم خورد.

مرادمند که از ابتدای لیگ برتر بیستم به استقلال پیوسته تاکنون در مجموع این سال‌ها در لیگ‌های بیستم تا لیگ بیست و سوم جاری مجموعاً ۱۲ کارت زرد گرفته است یعنی میانگین هر فصل سه کارت زرد که البته فصل جاری تنها ۷ دیدار آن برگزار شده است. با این وجود می توان گفت برای یک مدافع تعداد  ۳ کارت زرد در ۴ فصل خیلی هم زیاد نیست.

محمد حسین مرادمند در لیگ برتر بیست و یکم با ۷ کارت زرد بیشترین تعداد کارتش را گرفته است. او در طول دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش ۵ کارت قرمز هم گرفته و اخراجش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک ششمین اخراج او در طول فوتبال حرفه‌ای‌اش محسوب می‌شود.

مرادمند در فصل دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم که برای سپاهان توپ می‌زد هر فصل یک بار از زمین مسابقه اخراج شد! او در لیگ‌های هفدهم و هجدهم نیز که در شهر خودرو فوتبال بازی می‌کرد هر فصل یک بار اخراج شد. او در لیگ هفدهم و با پیراهن شهر خودرو مقابل سپاهان (تیم سابقش) در دقیقه ۸۶ کارت زرد دوم را در هفته شانزدهم گرفت و اخراج شد.

مرادمند در لیگ هجدهم نیز در دیدار هفته بیست و دوم مقابل تراکتور در دقیقه ۴۹ کارت زرد دوم را گرفت و باز هم اخراج شد. این آخرین اخراجی مرادمند تا بازی مقابل آلومینیوم اراک بود. دیداری که در تاریخ جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ یعنی ۵ سال و ۸ ماه و ۲۵ روز یعنی تقریبا ۲۰۹۶ روز قبل از بازی با آلومینیوم اراک برای او رقم خورد تا بعد از نزدیک به ۵ سال و ۹ ماه بار دیگر با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شود!

منبع: خبـر ورزشی