نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ششم آبان به دو میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین معاملات هفته قبل کاهش پنج هزار تومانی را نشان می‌دهد. با این حال قیمت سکه امامی حدود ۴۵۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و موفق به عبور از مرز ۳۰ میلیون شد. دلار […]

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ششم آبان به دو میلیون و ۴۷۱ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین معاملات هفته قبل کاهش پنج هزار تومانی را نشان می‌دهد. با این حال قیمت سکه امامی حدود ۴۵۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و موفق به عبور از مرز ۳۰ میلیون شد. دلار خدماتی هم براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا بدون تغیر قیمت، ۴۱ هزار و ۲۵۵ تومان عرضه شد.

قیمت ارز خدماتی

قیمت دلار خدماتی امروز شنبه ششم آبان تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ۴۱ هزار و ۲۵۵ تومان اعلام شد. قیمت دلار خدماتی به این ترتیب درمقایسه با هفته قبل تغییری نداشت، اما قیمت یورو خدماتی ۳۵ تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت یورو خدماتی امروز درحالی ۴۳ هزار و ۶۹۰ تومان درنظر گرفته شد، که پنجشنبه هفته قبل این اسکناس را ۴۳ هزار و ۶۵۵ تومان عرضه می‌کردند.

قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۱۵

انواع ارز توافقی و خدماتی

پنجشنبه

امروز

دلار

۴۱ هزار و ۲۵۵ تومان

۴۱ هزار و ۲۵۵ تومان

یورو

۴۳ هزار و ۶۵۵ تومان

۴۳ هزار و ۶۹۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ششم آبان با افت پنج هزار تومانی به ازای هر گرم به دو میلیون و ۴۷۱ هزار تومان تنزل پیدا کرد، اما همزمان با کاهش قیمت طلا سکه امامی ۳۰ میلیون و ۸۳ هزار تومان یعنی ۴۴۶ هزار تومان بیشتر از هفته قبل فروخته شد.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی به ۱۵ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید که به معنی رشد ۲۰۰ هزار تومانی است و ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان یعنی ۲۵۰ هزار تومان بیشتر از هفته قبل معامله شد.

قیمت انواع سکه و طلا تا ساعت ۱۱:۱۵

طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

پنجشنبه

امروز

طلا ۱۸ عیار

دو میلیون و ۴۷۶ هزار تومان

دو میلیون و ۴۷۱ هزار تومان

امامی

۲۹ میلیون و ۶۳۷ هزار تومان

۳۰ میلیون و ۸۳ هزار تومان

نیم‌سکه

۱۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان

۱۵ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان

ربع‌سکه

۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان

۱۰ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان

یک گرمی

پنج میلیون و ۹۲۰ هزار تومان

پنج میلیون و ۹۲۰ هزار تومان

فرارو

+