راز گروگان‌گیری مرگبار در شیراز مشخص شد
راز گروگان‌گیری مرگبار در شیراز مشخص شد

همشهری‌آنلاین نوشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان گروگان‌گیری خونین شیراز که در جریان آن ۲ نفر به قتل رسیدند جزئیات تازه‌تری از این جنایت را افشا کرد. این گروگان‌گیری ظهر پنجشنبه مقابل دادسرای ناحیه ۲ شیراز واقع در بلوار شهید چمران شیراز اتفاق افتاد و در جریان آن ۳ مرد مسلح که سوار بر یک پژو […]

- راز گروگان‌گیری مرگبار در شیراز مشخص شد

همشهری‌آنلاین نوشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان گروگان‌گیری خونین شیراز که در جریان آن ۲ نفر به قتل رسیدند جزئیات تازه‌تری از این جنایت را افشا کرد.

این گروگان‌گیری ظهر پنجشنبه مقابل دادسرای ناحیه ۲ شیراز واقع در بلوار شهید چمران شیراز اتفاق افتاد و در جریان آن ۳ مرد مسلح که سوار بر یک پژو ۴۰۵ بودند مقابل دادسرا به طرف ۲ مرد تیراندازی کرده و زنی که همراه آنها بود را ربودند. در این حادثه یکی از مجروحان در محل حادثه و دیگری چند ساعت بعد در بیمارستان جان خود را از دست دادند. همچنین بررسی های پلیس نشان داد که آدم ربایان از شیراز خارج شده و در اطراف شهر زن جوان را نیز رها کرده اند.

حالا با ادامه تحقیقات درباره متهمان تحت تعقیب جزئیات بیشتری از این حادثه برملا شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قربانیان این حادثه پدر و شوهر زن جوان بودند. آنها روز حادثه بخاطر مزاحمت‌هایی که برای زن جوان ایجاد شده بود به دادسرا رفته و قصد شکایت داشتند که مردان مسلح به سوی شان تیراندازی کرده و این جنایت را رقم زدند.

بر اساس این گزارش، تیم های ویژه ای از پلیس آگاهی در تعقیب عاملان این جنایت هستند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: اطلاعات انلاین